کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در درگیری مسلحانه با اشرار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در درگیری مسلحانه در جنوب شرق کشورسردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: اعضای یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر قصد جا به جایی یک محموله سنگین موادمخدر از ایرانشهر به بخش‌های مرکزی کشور را داشتند، که موضوع برای شناسایی و دستگیری اعضای آن در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام بامداد امروز قاچاقچیان را هنگام جابه جایی محموله موادمخدر با یک دستگاه تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حوالی یکی از روستا‌های منطقه شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان با قرارگرفتن در منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

او خاطر نشان کرد: در این عملیات ضمن به هلاکت رسیدن یکی از قاچاقچیان، در بازرسی از خودرو‌های ۲ تن و ۲۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار قنبری با تقدیر از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در انهدام این باند، افزود: برخورد با قاچاق موادمخدر در اولویت کار‌های پلیس است و نیروی انتظامی با تمام توان در این راه خواهد ایستاد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار