پانزدهمين جشنواره سراسری تئاتر مهر كاشان با حضور جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر کشور و علاقمندان به هنر با معرفی نفرات برتر به كار خود پايان داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،۴۱۱ اثر به دبیرخانه  جشنواره سراسری تئاتر مهر كاشان فرستاده شده بود که شامل ۲۶۰ اثر در بخش مسابقه صحنه‌ای، ۱۱۱ اثر خیابانی، ۲۵ اثر محیطی و ۱۵ اثر در بخش نمایشنامه‌خوانی بود.

در مجموع ۱۴ اثر در بخش صحنه‌ای، ۱۱اثر در بخش خیابانی، پنج اثر در بخش جنبی، سه اثر محیطی، چهار اثر در بخش نمایشنامه‌خوانی و پنج اثر هم به عنوان مهمان در جریان جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از ۲۱ تا ۲۹ آذرماه به اجرا در‌آمدند.


بخش عکس


لوح تقدیر هیات داوران به صورت مشترک به شیرین ابوالفضلی و مهشید کریمیان تعلق گرفت و جایزه برگزیده این بخش نیز از آن وجیهه اقبالی، مهدیار زمزم و مسعود فدوی شد.

بخش موسیقی

لوح تقدیر هیات داوران در این بخش به محمدخان تاجیک‌زاده و محمد نادری برای موسیقی نمایش مین از شهرستان خمینی شهر تعلق گرفت و جایزه برگزیده موسیقی نیز به احمد جعفری و احمد صمیمی برای نمیاش سه قطره آب از شهر تهران اختصاص یافت.

همچنین در بخش موسیقی (آهنگ‌سازی) جایزه دوم به امید نیاز و امیرمهدی اسلام‌پور برای نمایش آتروپین و جایزه اول موسیقی نیز به علی خاتمی برای نمایش زمین سوخته تعلق گرفت.

نمایشنامه‌نویسی


هیات داوران جایزه سوم این بخش را به سینا شفیعی برای نمایش با من حرف بزن، جایزه دوم را به امید نیاز برای نمایش آتروپین و جایزه نخست بخش نمایشنامه را ینز به رضا گشتاسب برای نمایش کوچه مختار تقدیم کردند.

بخش کارگردانی

در این بخش لوح تقدیر هیات داوران به نسا سلیمانی برای نمایش مین از شهرستان خمینی‌شهر و فاطمه محمدی خراسانی برای نمایش خیر نبینی سعیده از اهواز تعلق گرفت و جایزه برگزیده این بخش هم به احمد صمیمی برای نمایش سه قطره آب از شهر تهران اختصاص یافت.

در این بخش جایزه سوم کارگردانی به سینا شفیعی برای نمایش با من حرف بزن، جایزه دوم به امید نیاز برای نمایش آتروپین و جایزه اول به جواد صداقت و الهام ابنی برای نمایش کوچه مختار تعلق گرفت.

همچنین در بخش کارگردانی لوح تقدیر داوران به اشکان عاشوری برای نمایش دیوار از کرمان و جایزه برگزیده این بخش به نسا سلیمانی برای نمایش کوکوی کبوتران حرم از خمینی‌شهر اختصاص یافت.

بازیگری مرد

لوح تقدیر هیات داوران در این بخش به مالک آبسالان برای نمایش در مسیر اقتصاد از شهر ایلام و محسن یاراحمدی برای نمایش خیر نبینی سعیده از اهواز تعلق گرفت و مهدی داوودی برای نمایش سه قطره آب از تهران جایزه برگزیده را از آن خود کرد.

جایزه سوم بازیگری مردم به وحیدرضا صادقپور برای نمایش آوازه خوان طاس، جایزه دوم به رضا کریمی برای نمایش آتروپین و همچنین جایزه نخست بازیگری مرد به جواد صداقت برای نمایش کوچه مختار اختصاص یافت.

بازیگری زن

فاطمه شیروی و فاطمه کوراوند از اصفهان در این بخش توانستند برای نمایش خیر نبینی سعیده لوح تقدیر هیات داوران را به خود اختصاص دهند.

در این بخش جایزه سوم بازیگری زن به گروه بازیگران نمایش «است»، جایزه دوم به آلاله زارع‌طلب برای نمایش روزمرگی و جایزه اول به الهام ابنی برای نمایش کوچه مختار تعلق گرفت.


لوح تقدیر بهترین خوانشگر مرد به مهدی مددکار برای نمایش سعادت لرزان مردمان تیره روز از رشت اختصاص یافت.

جایزه برگزیده این بخش به صورت مشترک به مرتضی زینل و علی محمدزاده برای نمایش سعادت لرزان مردم تیره روز از شهر رشت تعلق گرفت.


لوح تقدیر هیات داوران به صورت مشترک در به این بشخ به خاطره نورتاب براین نمایش سعادت لرزان مردمان


تیره روز از تبریز و الهام خسروی برای بازی در نمایش دیوار از کرمان اختصاص یافت.
جایزه برگزیده این بخش به صورت مشترک به نجمه محرابی، مهتاب رحیمی از خمینی شهر برای بازی در نمایش کوکوی کبوتران حرم تعلق گرفت.


طراحی صحنه


هیات داوران جایزه سوم طراحی صحنه را به صورت مشترک به احمد کتابی و نوشین شکری برای نمایش با من حرف بزن و جواد صداقت برای نمایش کوچه مختار اختصای دادند.

جایزه دوم طراحی به امید نیاز برای نمایش آتروپین و جایزه نخست این بخش به ستاره مهرشاد و کاوه نورمحمدی برای نمایش زمین سوخته تعلق گرفت.

طراحی لباس

جایزه سوم طراحی لباس به الهام ابنی برای نمایش کوچه مختار، جایزه دوم به وحیدرضا صادقپور برای نمایش آوازه خوان طاس و جایزه اول طراحی لباس هم به امید نیاز برای نمایشن آتروپین اختصاص یافت.

 

طرح و ایده


لوح تقدیر هیات داوران در این بخش به محمدنقی حیدری برای نمایش آشغال دوست داشتنی تعلق گرفت و جایزه برگزیده بخش طرح و ایده نیز به هما پارسایی سرشت برای نمایش سه قطره آب از شهر تهران اختصاص یافت.

در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسر تئاتر کاشان حمید قائمیان، مجید صالحی، رویا تیموریان، حمید جبلی و حمید آذرنگ از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار