دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بعد از امضای بودجه نظامی از افزایش بی‌سابقه آن به بالاترین سطح در تاریخ ایالات متحده خبر داد.

دونالد ترامپبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنانی در جمع نظامیان آمریکایی و بعد از امضای بودجه نظامی گفت: «دولت ما در تلاش است همه تجهیزات و امکانات لازم را برای پشتیبانی از نظامیان تامین کند. امروز قانونی را امضا می‌کنم که براساس آن، ۷۳۸ میلیارد دلار به صورت بودجه دفاعی (نظامی) آمریکا برای سال ۲۰۲۰ بیست اختصاص داده می‌شود.»

ترامپ در پایگاه مشترک آندریو و پیش از رفتن به تعطیلات کریسمس بودجه دفاعی (۷۳۸ میلیارد دلاری) سال ۲۰۲۰ ایالات متحده را امضا کرد و به طور رسمی نیروی فضایی به ششمین بخش ارتش آمریکا تبدیل شد.

ترامپ گفت: «این رقم در تاریخ کشور ما بی سابقه و بالاترین رقمی است که برای توان نظامی کشورمان هزینه می‌شود. این رقم در سال نخست ریاست جمهوری ام ۷۰۰ میلیارد دلار بود و سال گذشته نیز به ۷۱۰ میلیارد دلار افزایش یافت. همه این کار‌ها برای عظمت ایالات متحده است.»

براساس این بودجه مجوز ساخت حدود ۱۰۰ هواپیمای اف ۳۵، ۲۴ هواپیمای جت اف‌ای ۱۸، ۱۵۵ بالگرد نظامی از انواع مختلف و ۱۶۵ فروند تانک‌های جدید از نوع تانک‌های زیبای آبرامز داده می‌شود که بهترین تانک‌های جهان هستند!

در لایحه بودجه سالانه که چند روز پیش در مجلس سنای آمریکا تصویب شده بود، «قانون قیصر یا سزار» درباره سوریه گنجانده شده است.

نیروی فضایی بخشی از نیروی هوایی خواهد بود و وظیفه آن حفاظت از دارایی‌های آمریکا در فضا در مقابل تهدیدات روسیه و چین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
وقتي جنگ به تاريخ پيوسته برا چي اينهمه خرج ميكنه
فكر كنم فقط برا اشتغال زاييه
آخرین اخبار