سفیر سوریه در مسکو و معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده رئیس‌جمهور این کشور در خاورمیانه درباره تحولات منطقه به ویژه اوضاع سوریه گفت‌وگو کردند.

دیدار سفیر سوریه در مسکو با نماینده پوتین در خاورمیانهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد میخائیل بوگدانف، معاون وزیر امور خارجه روسیه و نماینده  ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور در خاورمیانه و شمال آفریقا با ریاض حداد، سفیر سوریه در مسکو، پایتخت روسیه درباره تحولات خاورمیانه به ویژه اوضاع سوریه گفت‌وگو کرد.

بوگدانف و حداد همچنین درباره مقدمات تشکیل نشست کمیسیون مشترک روسیه و سوریه برای همکاری در بخش‌های تجاری، اقتصادی، علمی و فن آوری گفت‌وگو کردند. قرار است این نشست در روز‌های ۲۳ تا ۲۵ دسامبر (۲ تا ۴ دی) در مسکو برگزار شود.

این در حالی است که یوری بوریسوف، معاون نخست‌وزیر روسیه چند روز پیش و برای دیدار دو روزه از سوریه به دمشق سفر کرد.

بوریسوف در این سفر با بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه درباره مسایل تجاری و اقتصادی از جمله راه انداری بندر طرطوس که در اجاره روسیه است و فعالیت‌های گمرکی برای صادرات محصولات کشاورزی سوریه به روسیه و نیز صادرات غلات روسیه به سوریه در چارچوب کمک‌های بشردوستانه بحث و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار