مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: باید با برگزاری دوره های آموزشی، کشاورزان کرمانشاهی را به سمت کشاورزی مدرن سوق دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش مهرابی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری ۳۰ دوره آموزشی ترویجی برای کشاورزان استان کرمانشاه در دی ماه ، گفت: این دوره های آموزشی ترویجی در بخش های مختلف کشاورزی شامل زراعت، باغبانی، گلخانه ای،دامداری، پرورش زنبورعسل و ... برگزار خواهند شد.

او هدف از برگزاری این دوره های آموزشی ترویجی را بالا بردن توان کشاورزان عنوان و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری دوره های این چنینی شاهد تحول چشمگیری در تولیدات بخش کشاورزی استان باشیم.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سپس با اشاره به سنتی بودن کشاورزی در استان کرمانشاه، گفت: با برگزاری دوره های آموزشی ترویجی باید کشاورزان را با علم روز آشنا کرده و به سمت کشاورزی مدرن سوق دهیم.

مهرابی استان کرمانشاه را یکی از قطب های کشاورزی کشور برشمرد و افزود: با این وجود آمارها نشان می دهند متوسط عملکرد در واحد سطح محصولات کشاورزی در این استان با میزان تولیدات کشاورزان پیشرو فاصله زیادی دارد لذا باید با برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی برای افزایش میزان تولیدات کشاورزی استان در واحد سطح تلاش کنیم.

مهرابی در پایان از کشاورزان علاقمند به شرکت در دوره های آموزشی ترویجی خواست تا برای شرکت در این کلاس ها به مراکز جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.