یازدهمین جشنواره موسیقی گروه‌نوازی فارس در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس انجمن موسیقی فارس، گفت: یازدهمین جشنواره موسیقی گروه‌نوازی فارس از دهم تا شانزدهم اسفند امسال در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.

هدایت رضایی با بیان این که جشنواره موسیقی فارس با رویکرد گروه‌نوازی و به صورت سالانه در شهر شیراز برگزار می‌شود افزود: در این جشنواره گروه‌های موسیقی دستگاهی، کلاسیک، محلی، پاپ و کوبه‌ای استان فارس به رقابت می‌پردازند.

او گفت: این جشنواره شامل پنج بخش استانی موسیقی دستگاهی، موسیقی کلاسیک، موسیقی نواحی، موسیقی پاپ (ترانه) و گروه‌های کوبه‌ای است و برای بخش موسیقی کودک با توجه به ماهیت غیر رقابتی آن رویدادی مجزا و تخصصی‌تر در نظر گرفته شده که تاریخ آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

رییس انجمن موسیقی فارس افزود: بخش پژوهش این جشنواره با موضوع گروه‌نوازی در موسیقی ایران و موسیقی فارس بدون مرزبندی جغرافیایی و به صورت ملی برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان این که ثبت‌نام و ارسال آثار و مدارک امسال از طریق سامانه بامک و سایت انجمن موسیقی ایران nay.ir انجام می‌شود افزود: مهلت ارسال برای بخش استانی تا چهاردهم بهمن و برای بخش پژوهش ملی تا ۲۶ بهمن است.

او، تامین نشدن منابع مالی در زمان مناسب را دلیل برگزار نشدن این جشنواره در آذر عنوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.