مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت: در نظام اسلامی خدمت به ایثارگران به‌ویژه فرزندان معظم شهدا وظیفه‌ای شرعی و ملی است .

آموزش و پرورشبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه کرمانشاه، در نشست با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  گفت: در نظام اسلامی خدمت به ایثارگران به‌ویژه فرزندان معظم شهدا وظیفه‌ای شرعی و ملی است و تلاش مجدانه شما عزیزان نیز حکایت از دلسوزی و دغدغه دست‌اندرکاران امور شاهد در خدمتگزاری به این قشر عزیز دارد.

حجت‌الاسلام عسگری افزود: علیرغم کمبود امکانات و اعتبار لازم، فضای حاکم در این جلسات بر اساس همدلی و همراهی بوده و در سایه این همدلی بسیاری از مسائل و مشکلات پیش رو قابل‌حل شده است.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه در ادامه خواستار باز مهندسی برنامه‌های آموزشی دانش آموزان ایثارگر در جهت مهارت‌آموزی و کارآفرینی این عزیزان شد.

اعضای ستاد ضمن بیان راهکارهای لازم، استفاده از خیرین آموزشی، استفاده از ظرفیت نخبگان شاهد و ایثارگر و توجه بیش‌ازپیش مسئولین پیگیری به وضعیت تحصیلی دانش آموزان شاهد و ایثارگر را به‌عنوان برخی از راهبردهای لازم در جهت ارتقای سطح آموزشی این عزیزان عنوان کردند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.