سرمربی تیم ملی امید فوتبال کشورمان گفت: بازی جام حذفی میان استقلال و سپاهان به علت آلودگی هوا برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی سرمربی تیم ملی فوتبال امید درباره اینکه ملی پوشان استقلال و سپاهان به اردوی تیم ملی امید ملحق می‌شوند یا نه! اظهار کرد: اردوی تیم ملی امید  با ۷، ۸ بازیکن پیگیری می‌شود. همچنین برخی از بازیکنان به تمرینات تیم خود بازگشتند و قرار شد بعد از بازی‌های لیگ امروز به تیم ملی امید ملحق شوند تا امشب راهی قطر شویم. علاوه بر این  امروز هم ۴، ۵ بازیکن امید در تیم‌های خود بازی می‌کردند که بازی آن‌ها را در دیدار سایپا و ذوب آهن از نزدیک مشاهده کردم.

او ادامه داد: به هر حال مسئولان به ما اعلام کردند بازی‌های تهران از جمله استقلال و سپاهان در جام حذفی به دلیل آلودگی هوا لغو شده است. ما آن قدر گفتیم که این بازی عقب بیافتد، اما مسئولان این کار را نکردند و آلودگی هوا باعث شده که ملی پوشان را به تیم ملی امید بدهند.

استیلی درباره اینکه سایت سازمان لیگ هنوز این موضوع را اعلام نکرده است، گفت: به هر حال به ما گفتند که به احتمال زیاد بازی استقلال و سپاهان لغو می‌شود و به بازیکنان تیم ملی امید از جمله نورافکن و محبی طی تماس تلفنی اعلام کردیم که هر چه سریعتر به تهران بیایند تا به پرواز قطر برسند. اگر آن‌ها به پرواز امشب نرسند در آن صورت با پرواز ساعت ۴/۵ صبح به جمع ملی پوشان اضافه می‌شوند.

استیلی: بازی استقلال و سپاهان برگزار نمی‌شود/ امشب با همه بازیکنان تیم ملی امید راهی قطر می‌شویم

تاج پیگیر پیوستن صیادمنش به تیم ملی امید است 

سرمربی تیم ملی امید درباره وضعیت بازیکنان لژیونر گفت: بازیکنان لژیونر از جمله مهدی خانی ۲، ۳ روز که به ما ملحق شده و دلفی هم یک مقدار آسیب دیده است و پزشک تیم ملی امید پیگیر مصدومیت این بازیکن است. تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم با مسئولان فدراسیون فوتبال ترکیه در ارتباط است تا صیادمنش هم به اردوی تیم ملی ملحق شود.

استیلی درباره بحث پاداش‌ها بیان کرد: ما هنوز پاداش صعود از دور مقدماتی المپیک هم نگرفتیم. رقم پاداش‌ها را اعلام نکردند، اما تاج قول داده تا قبل از سفر به تایلند پاداش‌ها را پرداخت کند.

او درباره اینکه حریف دوم تیم ملی امید در قطر مشخص شده است، گفت: حریف دوم ما در اردوی قطر هنوز مشخص نشده است و اگر درست شود با تیم لیگ یکی قطر بازی می‌کنیم.

تیمی در شهر محل اقامت ما در تایلند نیست 

استیلی درباره اینکه برنامه‌ای برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی در تایلند هم دارید، گفت: تیمی در شهر محل اقامت ما در تایلند نیست تا بازی تدارکاتی برگزار کنیم و خیلی سخت است بتوانیم بازی تدارکاتی در این کشور داشته باشیم. شرایط آب و هوایی تایلند بین ۲۷ تا ۳۰ درجه است و رطوبت ۸۰ درجه‌ای دارد.

سرمربی تیم ملی امید درباره اینکه استراماچونی سرمربی استقلال بیان کرده که بازی این تیم برابر سپاهان باید روز دوشنبه  برگزار شود، بیان کرد:  به هر حال به ما گفتند این بازی برگزار نمی‌شود. البته  ما از سازمان لیگ درخواست کرده بودیم که این بازی را عقب بیاندازند چرا که این بازی جام حذفی است و برای هر ۲ تیم اهمیت دارد.  به هر حال سرمربیان تیم‌های استقلال و سپاهان حق دارند که بازیکنانشان را برای این بازی داشته باشند.  جام حذفی  تک بازی است و مثل  لیگ برتر ۱۵ بازی نیست و سازمان لیگ درخواست ما برای تعویق این بازی قبول نکرد، اما به علت آلودگی هوا این بازی لغو شد.

استیلی: بازی استقلال و سپاهان برگزار نمی‌شود/ امشب با همه بازیکنان تیم ملی امید راهی قطر می‌شویم

امشب با همه بازیکنان تیم ملی امید راهی قطر می شویم 

او بیان کرد: فدراسیون فوتبال قبل از بازی ذوب آهن و سایپا به ما اعلام کرد که دیدار جام حذفی بین استقلال و سپاهان لغو شده است و همه بازیکنان تیم ملی امید امشب به تیم ملی اضافه می‌شوند تا راهی قطر شویم.  

استیلی درباره اینکه لیست نهایی تیم ملی امید چه زمانی اعلام می‌شود، گفت: ما  بعد از اردوی قطر به تهران بازمی گردیم و مراسم بدرقه تیم ملی ۱۱ دی ماه است و بعد از آن لیست ۲۳ نفره نهایی را اعلام می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: حمید استیلی سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار