رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه البرز گفت: ۴ هزار و ۴۱۴ داوطلب آزمون وکلات امروز در استان البرز همزمان با سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند.

قانع، رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به برگزاری  آزمون وکلات در استان البرز گفت: این آزمون با حضور ۲ هزار و ۴۱۲ داوطلب مرد و ۲ هزار و ۲ داوطلب زن در دانشگاه پیام نور کرج همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

او افزود: نتایج این آزمون تا ده روز آینده اعلام می‌ شود و داوطلبانی که ۵۰ % حد نصاب را به دست آورده اند وارد مراحل بعدی که مصاحبه‌ های علمی و روانشناسی است خواهند شد و با توجه به نیاز سنجی‌های صورت گرفته تعداد قطعی داوطلبان نهایی پذیرفته شده اعلام می‌ شود.

گفتنی است حدود ۸۵۲۲۹ نفر داوطلب که تعداد ۴۴۱۹۸ نفر آن‌ها مرد و تعداد ۴۱۰۳۱ نفر زن بودند نیز در آزمون کانون وکلای دادگستری شرکت کرده بودند.

همچنین برای اولین بار مرکز مشاوران قوه قضائیه آزمون مرکز مشاوران قوه قضائیه را به صورت غیر متمرکز در تمام استان‌ها آزمون برگزار کرده است؛ داوطلبان این آزمون رکورد شکستند و حدود ۱۰۷ هزار نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.