سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حاشیه‌ها باعث شده تمرکز بازیکنان از بین برود و همین مسئله باعث شد مقابل ماشین سازی شکست بخوریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار همدانی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با یرک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: امیدوارم بتوانم خدمت گزار خوبی برای استقلال باشم، از فرایند کاری استراماچونی اطلاعی ندارم.

او در ادامه افزود: مستقیما با استرا حرف زدم و او مشتاق است تا به ایران بازگردد. باید مراحل اداری طی شود و تمام تلاش را به کار بگیریم.  فردا و پس فردا در ایتالیا تعطیل است و خلیل زاده پیگیر بازگشت استراماچونی خواهد بود و امیدوارم او را برای بازی بعدی داشته باشیم.

همدانی ادامه داد استراماچونی تیم را رها نکرده و بازی روز گذشته را به طور زنده از تلویزیون تماشا کرد و عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت. حاشیه‌ها باعث شده تمرکز بازیکنان از بین برود و همین مسئله باعث شد مقابل ماشین سازی شکست بخوریم.


بیشتر بخوانید: دعوای استقلالی‌ها در رختکن/ میلیچ و اسماعیلی از حضور در تمرینات محروم شدند


او درباره وضعیت میلیچ و اسماعیلی گفت: به هر حال استقلال تیم بزرگی است و هواداران بی شماری دارد و آن‌ها از ما موفقیت می‌خواهند. اتفاقات را به گوش خلیل زاده رساندم و پس از آن میلیچ عذر خواهی کرد. اتفاقات شب گذشته درون تیمی بود و مهم این است انسان‌ها به اشتباهات خود پی ببرند. برای اسماعیلی هم در آینده جلسه می‌گذاریم تا اشتباه کار خود را متوجه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار