رادیو استانی زنجان برنامه‌های متنوعی را برای طولانی‌ترین شب سال که «چیله لیخ» نام دارد، در محل کارخانه کبریت زنجان به صورت زنده میهمان شنودگان خود خواهد بود.

رادیو استانی زنجان برنامه‌های متنوعی را برای شب یلدا تدارک دیده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ این ویژه برنامه که روز شنبه ۳۰ آبان از ساعت ۱۸ لغایت ۲۱ به صورت زنده  با  آیتم‌ها و بخش‌های متعدد و متنوعی در آن در نظر گرفته شده است که می‌تواند به شاهنامه خوانی، تفأل به دیوان حافظ، نمایش طنز، مسابقه تلفنی، بیان آداب و رسوم شب یلدا در زنجان و... اشاره کرد روی آنتن خواهد رفت.

برنامه <<آی ایشیقیندا>> نیز در این روز به صورت ویژه به طولانی‌ترین شب سال پرد اخت خواهد کرد. این برنامه که از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۳ پخش خواهد شد با حضورکارشناسان به بررسی نقش آداب و رسوم بومی در انسجام خانواده و سنت حسنه صله ارحام خواهد پرداخت که گزارش مردمی، قرائت پیامک‌های ارسالی، مسابقه تلفنی و سرود‌های محلی از دیگر آیتم‌های این برنامه خواهد بود.

همچنین در برنامه <<بیزیم ایوان>> رادیو نیز از ساعت ۲۳ روز شنبه بمدت یک ساعت به بررسی ادبیات مرتبط با آئین‌های شب یلدا خوهد پرداخت.
پخش رادیو نیز با استفاده از ظرفیت رادیو نما انتشار بیش از ۱۵۰ تصویر و اسلاید را در برنامه خود دارد. وهمچنین قرار است تصاویر ارسالی از صوری مخاطبان ویژه این شب نیز به نمایش گذاشته شود.
 
پخش آیتم‌ها و میان برنامه‌های تأمینی متنوع و شاد از دیگر برنامه‌های پخش صدا برای شب یلدا خواهد بود.

همچنین معاونت اطلاعات و اخبار صداو سیمای مرکز زنجان هم با تولید و پخش ۵ گزارش ویژه خبری باموضوع بازار شب یلدا، رسوم زیبای یلدایی، صله ارحام و پرهیز از تجمل گرایی همراه مخاطبان بخش‌های خبری خواهد بود.

 معاونت فضای مجازی هم نیز در کنار سایر معاونت‌های تولیدی با تولید پوستر، اینفوگرافیک و ۲ آیتم ویژه تولیدی به طولانی‌ترین شب سال پرداخت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.