معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مقدمات واگذاری شرکتهای فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال به بخش غیر دولتی از وجود ۳ هزار طرح نیمه تمام ورزشی درکشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جمشید تقی‌زاده، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، دیشب در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی کاشان درگفت و با خبرنگاران افزود: مقدمات واگذاری شرکت‌های فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال با برگزاری حدود ۲۰ نشست مستقیم با بخش‌های خصوص‌سازی، بورس و فرابورس در چهار ماه گذشته در حال آماده شدن است.

او افزود: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس باید به بخش غیردولتی واجد شرایط واگذار شود.
به گفته او، چون مانع‌های زیادی در بخش‌های مالی برای این دو شرکت وجود دارد، کار‌ها و امور برای شفافیت مالی درحال انجام است.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: با توجه به تاکید دولت و به خصوص وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این وزارتخانه به تمام هواداران پرسپولیس و استقلال نوید می‌دهد که بهترین را برای آن‌ها در نظر بگیرد تا بتواند نقش ویژه‌ای برای آن‌ها انجام دهد.

تقی زاده، تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و توفیقاتی که در بخش ورزش کسب کرده می‌کوشد، نشاط و غرور ملی را برای همه مردم کشور به خصوص شهرستانی ایجاد کند.

او در ادامه با اشاره به اینکه لایحه بودجه به مجلس تقدیم شده است گفت: ۳ هزار طرح نیمه تمام ورزشی درکشور وجود دارد که امید می‌رود با کمک دولت و نمایندگان مجلس شورا این طرح‌ها زودتر به اتمام برسد تا بتوانیم برای مردم کشور در المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۰ سال آینده، حضور مقتدرانه‌ای داشته باشیم.

افزایش ۵۷۶ هزار مترمربع به فضا‌های ورزشی کشور


به گفته او، در هفته تربیت بدنی با صرف اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال ۲۳۰ طرح ورزشی در کشور به بهره‌برداری رسیده است که ۵۷۶ هزار مترمربع به فضا‌های ورزشی کشور افزوده شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.