رئیس دانشگاه سمنان:

پژوهشگران دانشگاه سمنان در جمع یک درصد برتر جهان قرار گرفتند

مسعود نصیری گفت: بر اساس اعلام پایگاه‌های ESI و WOS، سه پژوهشگر دانشگاه سمنان در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود نصیری رئیس دانشگاه سمنان گفت: بر اساس اعلام این پایگاه‌ها، نیما امجدی با سه هزار و ۲۹۲ استناد، سیف الله سعدالدین با یک هزار و ۲۸۷ استناد و فرامز هرمزی با یک هزار و ۱۷۹ استناد توانستند در حوزه مهندسی نام خود را در لیست پژوهشگران یک درصد برتر ثبت کنند.

او افزود: سیف الله سعدالدین و نیما امجدی بیش از سه سال متوالی و فرامرز هرمزی برای نخستین بار در این لیست جای گرفته اند.

رئیس دانشگاه سمنان تصریح کرد: همچنین مهندس هادی اسکندر دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان هم در لیست پژوهشگران یک درصد برتر قرار دارد.

نصیری افزود: معیار انتخاب پایگاه‌های (ESI) و (WOS)، براساس حوزه موضوعی، تعداد کل استناد‌ها در حوزه موضوعی، تعداد مقالات در حوزه موضوعی و تعداد کل مقالات بوده است.

گفتنی است، سیف الله سعدالدین استاد دانشکده مهندسی مکانیک، فرامرز هرمزی استاد دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز و نیما امجدی استاد دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان هستند.

شایان ذکر است، چهار عضو هیات علمی و سه دانش آموخته دانشگاه سمنان در ادوار مختلف در جمع دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار داشتند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.