جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت از بازداشت باند ۵ نفره زورگیران و مالخر اموال سرقتی شمال غرب تهران خبرداد.

موبایل دزدان زورگير شمال غرب تهران بازداشت شدندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داود فرد  جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۵ نفره زورگیران و مالخر اموال سرقتی با ۱۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان در محدوده شمال غرب تهران زورگیری می‌کردند.

وی ادامه داد:با ارجاع چندین پرونده مشابه مبنی بر زورگیری و سرقت تلفن همراه توسط ۴ موتورسوارجوان، دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت به عنف پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت؛ تحقیقات اولیه نشان از این داشت که سارقان به صورت تیم دو نفره با دو دستگاه موتورسیکلت در ساعاتی از روز با سلاح سرد از شهروندان تلفن همراه گرانقیمت زورگیری می‌کنند.

سرهنگ فرد ادامه دا:در گام بعدی آگاهان موفق شدند یکی از سارقان به نام  حامد  ۲۵ ساله که سابقه دار بوده و پیش‌تر هم به دفعات متعدد با همین جرم دستگیر شده بود، شناسایی و وی را در مخفیگاهش در شهرستان بهارستان دستگیر کنند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد:  به دنبال شناسایی و دستگیری اولین متهم، ۳ همدست او که همگی آن‌ها ساکن شهرستان بهارستان بودند، شناسایی و در عملیات‌های همزمان و منسجم دستگیر شدند؛ متهمان پس از انتقال به پایگاه دوم اظهار کردند گوشی‌های سرقتی را به فردی به نام یاشار ۲۷ ساله می‌فروختند و پول حاصله را نیز بین خودشان تقسیم و صرف خوشگذرانی می‌کردند.

سرهنگ فرد با بیان اینکه مخفیگاه مالخر اموال سرقتی در شهرستان بهارستان شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شد گفت:  یاشار در پایگاه دوم به خرید اموال سرقتی اعتراف کرد و گفت که  گوشی‌های سرقتی را پس از اوراق به افراد تعمیرکار می‌فروخته  است؛ این  متهمان به ۱۵۰ فقره زورگیری و مالخری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار