نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: صله ارحام برای مومن عبادت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته با اشاره به به سخنان امیر آلمومنین حضرت علی علیه اسلام و وصایای ایشان به فرزندش اشاره کرد و گفت: امیر آلمومنین همه مومنین را به عمل صالح برای آخرت دعوت می‌کرد چرا که همه انسان‌ها برای آخرت خلق شده اند و دنیا دار فانی است و راه، راه آخرت است.

وی در ادامه تصریح کرد: مومن همیشه باید برای مرگ آماده باشد و خدایی نکرده در حال بد و ارتکاب گناه مرگ سراغش نیاد چرا که دنیا محل گذر است و نباید به دلبستگی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در ادامه بیانات خود به اهمیت صله ارحام اشاره کرد و گفت: شب یلدا فرصت مناسبی است تا با نیت خیر به دیدار اقوام بشتابیم، چون صله ارحام برای مومن عبادت است و باعث فزونی نعمت می‌شود و در چنین ایامی هرگز افراد مستضعف و ندار را نباید فراموش کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه  با تبریک ولادت حضرت مسیح (ع) گفت: تمام پیامبران معصومین الهی هستند و پیامبر اسلام سید تمام فرستادگان است و همه موحدین به پیامبران اعتقاد دارند به طوری که پیامبران قبلی وعده آمدن پیامبر اسلام را داده اند.

وی در ادامه سخنان خود بر اصلاح قوانین بانک داری اسلامی توسط نمایندگان در مجلس و همچنین انتخاب فرد اصلح و شایسته با مطالعه و تحقیق لازم برای مجلس در انتخابات اسفند ماه سال جاری توسط مردم تاکید کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.