مدیرعامل باشگاه سپاهان خواستار برگزاری دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در روز دوشنبه شد.

اصرار باشگاه سپاهان به برگزاری بازی با استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره زمان بازی جام حذفی این تیم برابر تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: ما روز گذشته به شورای تامین دعوت شدیم و در این باره بحث‌هایی مطرح کردند و توصیه‌هایی به تیم ما و استقلال  درباره ساعت و زمان  شد.  

تابش درباره اینکه باشگاه سپاهان قرار است ۲ بازیکن امید خود را بعد از بازی با استقلال به اردوی تیم ملی فوتبال امید بفرستد و اگر آن‌ها به این اردو نروند در نهایت محروم می‌شوند، گفت: بازیکنان امید ما روز دوشنبه برابر استقلال بازی می‌کنند و بعد از آن می‌توانند به تیم ملی امید ملحق شوند. به هر حال هر ۲ تیم سپاهان و استقلال بازیکن امید داریم و از اظهارات خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال تعجب کردم که اصرار داشت این بازی انجام نشود. ما یک بازی معوقه هم داریم و اگر بازی جام حذفی هم لغو شود در آن صورت برنامه ما بهم می‌ریزد. شرایط  تیم ما و استقلال یکسان است، چون هر ۲ تیم بازیکن امید داریم و ما مصر به برگزاری این بازی هستیم. با توجه به اینکه بازی معوقه هم داریم در صورتی که بازی جام حذفی برگزار نشود با مشکل مواجه می‌شویم.  


بیشتر بخوانید: قلعه نویی: سپاهان صدر جدول نبود مورد اهانت قرار نمی‌گرفتم/ از انصاری فرد توقع پیگیری رفتار‌ها را دارم


او ادامه داد: امیدوارم بازی جام حذفی تیم ما  برابر استقلال به بهانه‌های مختلف از جمله آب و هوا و آلودگی هوا  به تعویق نیافتد. به نظرم احساس می‌کنند که هر وقت تیم استقلال آماده شد باید با ما بازی کند.  

تابش درباره اینکه تیم استقلال شرایط مناسبی ندارد باید بازی جام حذفی لغو شود، گفت: سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه  اصرار به برگزار شدن بازی جام حذفی  در زمان دیگری دارد و من سئوالم این است که چرا این بازی باید در زمان دیگر برگزار شود. ما  به اندازه کافی توقف و تعطلیلی در لیگ را داریم و بهتر است بازی جام حذفی در موعد مقرر خود برگزار شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۱۱:۰۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
سپاهانی ها که تو بازی قبلی با کمک مسئولین از باخت فرار کردند حالا هم می خواهند از وضعیت استقلال که باز مسئولین براش بوجود آورده اند ، سو استفاده کنند و راه رو برای برد خودشون باز کنند .میدونن اگه استرا بود ۴ تا کمتر گل نمی خوردند. اصرار به بازی هم برای همینه.
آخرین اخبار