معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: باید فضا را برای مشارکت بیشتر نخبگان و صاحب نظران اجتماعی فراهم کنیم واز تخصص آن‌ها برای تقویت زیرساخت‌های اجتماعی استفاده مناسبی به عمل آورند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حسین خوش اقبال در جلسه هماهنگی هیات اندیشه ورزان استان کردستان گفت: اگر قبل از انقلاب نیروی آموزش دیده و متخصص کم و جوابگوی نیاز کشور نبود، ولی امروزه با عنایت نظام اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها نیرو‌های انسانی خلاق و توانمند در عرصه توسعه حضور فعالی دارند.

اوافزود: در بخش مباحث اجتماعی نیز باید با حضور و مشارکت دانشگاهیان، نخبگان، مدیران، کارشناسان گام‌های مهم و تاثیرگذاری برای ارتقای شاخص‌ها و ایجاد امید بیشتر در جامعه برداشته شود.

خوش اقبال تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ سال تجربه مدیریتی به ویژه در مباحث اجتماعی داریم و نباید به این سادگی از کاستی‌ها و نارسایی‌های موجود در مسیر توسعه از جمله توسعه اجتماعی چشم پوشی کنیم.

معاون استاندار کردستان یادآور شد: در این راستا باید با کمک هم برای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش خود را مضاعف و شاهد رشد شاخص‌های اجتماعی باشیم.

خوش اقبال اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه رای و نظر مردم استوار است و اگر حضور مردم کمرنگ شود باید بپذیریم که ما مسوولین به نحوی باعث دوری آن‌ها از مشارکت در توسعه کشور هستیم بنابراین باید با تمام توان در خدمت مردم باشیم.

وی گفت: باید فضا را برای مشارکت بیشتر نخبگان و صاحب نظران اجتماعی فراهم کنیم و مدیران باید به دقت به نظرات و دغدغه‌های نخبگان توجه کرده و از تخصص آن‌ها برای تقویت زیرساخت‌های اجتماعی استفاده مناسبی به عمل آورند.

وی تاکید کرد: باید توسعه و رفع محرومیت و بیان مشکلات مردم دغدغه‌های همه ما باشد، چون باید زبان گویای مردم برای حل معضلات و مشکلات آن‌ها باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان اظهار داشت: ضروریست که از نظرات و اندیشه‌های افراد نخبه و صاحبنظر که خارج از سیستم اداری دستگاه‌های اجرایی هستند به نحوه شایسته برای تحقق برنامه‌ها و اهداف توسعه اجتماعی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.