فرمانده پاسگاه ویژه منابع طبیعی سروآباد گفت: کلیه خودرو‌های حامل مقطوعات چوبی عبوری از محور‌های اصلی و فرعی این شهرستان بازرسی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شاهو نصراللهی گفت: به دنبال افزایش تقاضا برای چوب، کلیه خودرو‌های حامل مقطوعات چوبی که از محور‌های اصلی و فرعی این شهرستان عبور می‌کنند توسط همکاران منابع طبیعی مورد پایش و بازرسی قرار می‌گیرند.

او افزود: خودرو‌های حامل چوب که در ساعات غیر اداری و به صورت شبانه از این شهرستان عبور می‌کنند، با همکاری نیروی انتظامی، با دقت و حساسیت بیشتری مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

فرمانده پاسگاه ویژه منابع طبیعی سروآباد بیان کرد: به دنبال درخواست اداره منابع طبیعی شهرستان سروآباد از دادستانی، به منظور کشف محموله چوب قاچاق، گلوگاه ورودی سروآباد توسط نیروی انتظامی و با نظارت کارشناسان این اداره، به صورت ۲۴ ساعته کنترل می‌شود.

گفتنی است به استناد ماده ۴۸ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور مصوب سال ۱۳۴۶، حمل چوب، هیزم و زغال حاصله از درختان جنگلی در تمام نقاط کشور باستثناء داخله شهر‌ها بدون تحصیل پروانه حمل از سازمان‌جنگلبانی ممنوع است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.