رئیس شورای شهر کرج گفت: سود اوراق مشارکت گرفته شده از دولت صرف پروژه قطار شهری کرج خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، اکبر سلیم نژاد، رئیس شورای شهر کرج با بیان این امیدواریم یک یا دو ایستگاه از قطار شهری کرج تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج افتتاح شود، گفت: تلاش می کنیم اوراق مشارکت دریافت شده از دولت برای پروژه قطار شهری کرج را در یکی از بانک های آینده یا تجارت سپرده کرده و سود آن را برای ادامه این پروژه صرف کنیم.

او افزود: پیش از این حدود سیصد میلیارد تومان و به تازگی نیز چهارصد میلیارد تومان اوراق مشارکت از دولت برای پروژه قطار شهری کرج دریافت کرده ایم.

رئیس شورای شهر کرج گفت: در سفر رئیس جمهور به استان البرز بیش از صد و هشتاد میلیارد تومان اعتبار برای شهر کرج درنظر گرفته شد که هنوز دریافت نشده است بنابراین امیدواریم این مسئله توسط مسئولان استانی پیگیری شود.

او افزود: تکمیل سوله های ورزشی یا همان سوله های بحران و تعیین تکلیف سگ های بلاصاحب از جمله مسائلی است که در هفته جاری توسط شورای شهر از شهردار محترم کرج مطالبه شد.

سلیم نژاد با اشاره به گلایه شهروندان مبنی بر عدم وجود دوربرگردان در سه راه رجایی شهر تا میدان جمهوری گفت: در این خصوص با سپاه تفاهم نامه نوشته ایم تا با برداشتن دیوار تردد شهروندان تسهیل شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.