دروازه بان تیم فوتبال ماشین سازی گفت: برخی از مواقع برابر استقلال نیاز بود که بازی را به خاطر تیمم متوقف کنم، اما وقت تلف نکردم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حامد لک دروازه بان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز  بعد از بازی با تیم فوتبال استقلال تهران درباره اتلاف وقت  در این بازی اظهار کرد: من وقت تلف نکردم، اما اگر در دروازه تکان نمی‌خوردم و توپ وارد دروازه مان می‌شد  و بازی را شکست می‌خوردیم دیگر امتیازی بدست نمی‌آوردیم. ما باید تلاش می‌کردیم به هر طریقی که شده بازی را پیروز می‌شدیم.  

لک درباره واکنشش به هواداران استقلال مبنی بر اینکه حرفهایشان را نمی‌شنود، گفت: شائبه‌ای وجود نداشت و زمانی که تیمم گل می‌زند باید حرکتی انجام بدهم. اگر ما شکست بخوریم همه چیز گل و بلبل است، اما در صورتی که برای تیمم زحمت بکشم فحش و ناسزا نثارم می‌کنند. من دقایقی که بر روی زمین می‌افتادم مصدوم بودم  و برخی از مواقع هم نیاز بود که بازی را به خاطر تیمم متوقف کنم.  

او درباره اینکه هواداران استقلال به رسول خطیبی لقب ضد فوتبال دادند، بیان کرد: نه این شعار‌ها درست نیست و موقعیت‌های گلزنی زیادی در این بازی داشتیم. همچنین  خطیبی به خوبی تیم استقلال را آنالیز کرد و تدابیر گلزنی را به بازیکنان گوشزدکرد و توانستیم گل بزنیم.  

باشگاه  ماشین سازی فقط  ۲۰ درصد مطالبات مالی را پرداخت کرد

دروازه بان تیم ماشین سازی درباره وضعیت مالی این تیم گفت: مسئولان گفتند که ۳۰ درصد مطالبات مالی را پرداخت کردند، اما فقط ۲۰ درصد را دادند و یک چک برای ۲ ماه دیگر به ما دادند که آن هم معلوم نیست پاس شود یا نه!

او درباره اینکه بازیکنان دوباره اعتصاب می‌کنند و تمرین نمی‌کنند، بیان کرد: به هر حال  قرار است مساعدت به خرج بدهند و زنوزی به این مسئله ورود کرده  و  به تیم ما کمک می‌کند. ما خیلی زیاد ناراحت بودیم، چون ما باید هفته نهم پول می‌گرفتیم، اما ۱۰ درصد نگرفتیم و بعد از آن باید ۲۰ درصد حقوق می‌دادند و تا پایان نیم فصل ۶۰ درصد را باید تسویه می‌کردند که این اتفاق رخ نداد. بازیکنان به خاطر مردم تبریز و غیرت خود  بازی می‌کنند، چون دوستشان دارند و برایشان ارزش قائل هستند.  

انگیزه بیشتری برابر استقلال و پرسپولیس دارم 

لک درباره اینکه بهترین بازی هایش را برابر تیم‌های استقلال و پرسپولیس انجام می‌دهد، گفت: دلیل خاصی ندارد و در همه بازی‌ها تلاش خود را می‌کنم که بازی خوبی انجام بدهم. فقط بحث استقلال و پرسپولیس مطرح نیست و شاید یک مقدار پخش زنده این بازی هاست که باعث می‌شود انگیزه ام بیشتر شود و موقعیت‌های گلزنی سرخابی‌ها را بگیرم.  

دروازه بان ماشین سازی درباره برخوردش با محمد دانشگر گفت: دانشگر دستش را بر صورتم گذاشت و من افتادم و فکر می‌کرد خیال وقت تلف کردن دارم. به هر حال زمانی که از زمین بلند شدم دانشگر به من گفت که چرا وقت تلف می‌کنم که گفتم این طور نیست.  


بیشتر بخوانید: صادقی: استقلال مستحق باخت نبود


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.