سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و باخت امروز از ارزش‌های آنان کم نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار همدانی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار با ماشین سازی تبریز اظهار داشت: باخت امروز چیزی از ارزش‌های بچه‌های ما کم نخواهد کرد، با توجه به شرایط اوایل فصل نتایج ما بهتر شده و  امیدوارم با همدلی اتفاقات خوبی در استقلال رخ دهد.

او درباره اینکه بازیکنان از استراماچونی ناراحت هستند یا خیر بیان کرد: به هر ترتیب بلاتکلیفی بد است. مگر می‌شود تیمی که صدر جدول است از بالا بودن لذت نبرد؟ حاشیه‌ها زیاد است و به امید خدا مشکلات حل خواهد شد.

همدانی گفت: بچه‌های ما بسیار خوب هستند و در این چند سال از بودن در کنار آن‌ها لذت می‌برم و امیدوارم با تصمیمات درست در همه زمینه‌ها شرایط را به نفع تیم رقم بزنیم.


بیشتر بخوانید: غلامپور: داور با ما مهربان نبود/ درباره بازگشت سرمربی باید خلیل زاده پاسخگو باشد


او درباره بازگشت استراماچونی تصریح کرد: نباید کار به اینجا می‌رسید و نباید می‌گذاشتیم اینطور می شد که سرمربی ایران را ترک کند، بهتر بود کار‌ها طبق روال انجام می‌ گرفت، اما اکنون بازگشت به گذشته اشتباه محض است.

همدانی درباره اینکه به خطیبی ضد فوتبال می‌گفتند توضیح داد: نحوه بازی ماشین سازی به گونه ای بود که اگر بازیکنان آن ها کمی بهتر بازی می کردند ما عملکرد زیباتری را از خود به نمایش می گذاشتیم درست همانند بازی با سپاهان که تیم خوب بازی کرد، اما هواداران انتطار دارند شرایط اینطور نباشد و آن‌ها هم قدری شیطنت داشتند

سرپرست استقلال در پایان گفت: ما هم در نظر داریم از بچه‌های تیممان که در تیم امید هستند در بازی با سپاهان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.