با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایشگاه از هبوط تا ظهور در محوطه مسجد جامع بندرعباس گشایش یافت.

نمایشگاه از هبوط تا ظهور در بندرعباس گشایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایشگاه از هبوط تا ظهور در محوطه مسجد جامع بندرعباس گشایش یافت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کنگره شهدای هرمزگان فرصتی برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با وصیت‌های شهیدان و باز خوانی تاریخ باشکوه و با افتخار شهدای استان در نبرد با استکبار جهانی است.

سردار نقدی افزود:امیدواریم این کنگره با الهام از شهدا منشا حرکت‌های پیشرو در عرصه‌های فرهنگی علمی و اقتصادی در استان شود.

 مسئول برگزاری نمایشگاه از هبوط تا ظهور گفت: این نمایشگاه درسه بخش از آغاز خلقت انسان تا ظهور با تصویرگری از تاریخ انبیاء و امامان و بخش‌های انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و موضوع گام دوم انقلاب تا پنجم دی دایر است.

سرهنگ درویشی افزود: این نمایشگاه‌ها صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۳۰ : ۱۱ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در ضلع شرقی مسجد جامع بندرعباس آماده بازدید علاقمندان است.

 استاندار هرمزگان هم گفت: برگزاری نمایشگاه کاری بسیار ضروری و لازم برای معرفی شهدا به نسل جوان است.

فریدون همتی افزود:پیشرفت و صیانت انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی و دنبال کردن راه شهدا محقق می‌شود.

همچنین درحاشیه این نمایشگاه از وب سایت کنگره هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان با حضور سردار نقدی رونمایی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.