سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: هنوز نیم فصل تمام نشده است، اما برخی تیم‌ها برای مذاکره با بازیکنانم تماس گرفته اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم گل گهر سیرجان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران بیان کرد: امیدوارم فردا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و تماشاگر پسند باشد. امیدوارم در این بازی به موفقیت برسیم چرا که پیروزی در این بازی برای ما بسیار مهم خواهد بود.

او افزود: ما روی تیم نساجی خیلی تمرکز کرده ایم و سعی داریم بر این اساس برای خودمان ایده‌ای در طراحی بازی داشته باشیم. امیدوارم فردا این ایده را در زمین پیاده کنیم.

جلالی در واکنش به این سوال که باشگاه گل گهر با بازیکنان نساجی قراردادی امضا کرده است عنوان کرد: چنین چیزی نیست. مدیر برنامه‌هایی بودند که از هفته گذشته تا الان حدود ۸۰ اسم رابه ما پیشنهاد داده اند که نام بازیکنان نساجی هم دیده می‌شود. بازیکنان نساجی و هواداران این تیم برای ما قابل احترام هستند، ولی وقتی با باشگاه قرارداد دارند و بازیکن آزاد به حساب نمی‌آیند فایده‌ای به حال ما ندارد. ما روی چند بازیکن دیگر تمرکز کرده‌ایم که بازیکن آزاد هستند. اما هنوز نیم فصل تمام نشده برخی از تیم‌ها با بازیکنان ما صحبت کرده اند!

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه عنوان کرد: برای بازی مقابل نساجی، سجاد آشوری مصدوم است، اما بازیکن محروم نداریم.


بیشتر بخوانید: استقلال، دست پُر نیمکت خالی/ سپاهان در اندیشه صعود به صدر/ بازگشت پرسپولیس به شهر مورد علاقه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار