معاون سرمایه گذار‌ی و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: در سال مالی ۹۷ در مجموع ۱۷ زیرساخت گردشگری در یزد تکمیل شده است.

تکمیل زیر ساخت ۱۷ طرح گردشگری در استان یزدمحمد میرشمسی، معاون سرمایه گذار‌ی و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در سال مالی ۹۷ در مجموع زیرساخت ۱۷ طرح گردشگری در استان تامین اعتبار و تکمیل شده است.

او افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۳۵ هزار میلیون ریال به صورت ایجاد و اجرای شبکه گاز، آب، برق و راه دسترسی در سطح شهرستان‌های استان انجام شده است.

میرشمسی اظهار داشت: سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان و تسهیل در این امر مستلزم حمایت از فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

معاون سرمایه گذار‌ی و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: حدف قوانین و مقررات اضافی و بوروکراسی اداری و پیگیری موارد مربوط به تامین منابع بانکی یارانه دار و اعتبارات دولتی زیر ساختی طرح‌های در دست ساخت از دیگر موارد تسهیل در امر سرمایه گذاری است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار