معاونت شهرسازی و معماری منطقه دو شهرداری کرج گفت: دیوار تخریب شده از حدود ملک مجاور میدان و میوه تره‌بار کرج بوده‌است‌.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مسعود قاسمی، معاون شهرسازی و معماری منطقه دو شهرداری کرج با اشاره به تخریب دیوار ضلع شمال شرقی میدان میوه و تره ‌بار کرج با بیل مکانیکی گفت: این دیوار از حدود قانونی ملک مجاور میدان میوه و تره بار بوده و دوشنبه شب با حکم قضایی تخریب شده است.

او افزود: ملک مجاور میدان میوه و تره بار کرج، در سال ۹۷ به منظور احداث سامانه فروش محصولات کشاورزی مجوزهای لازم را از شهرداری و سایر نهادهای مربوطه أخذ کرده است.


بیشتر بخوانید: تخریب سوال برانگیز دیوار میدان میوه و تره بار کرج 


معاون شهرسازی و معماری منطقه دو شهرداری کرج در ادامه گفت: طبق نظر کارشناسان دادگستری و متخصصان شهرداری دیوار مذکور در حدود مالیکت زمین مجاور میدان میوه و تره بار است.

عباس وحیدی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج نیز با تأیید گفته های قاسمی در این خصوص گفت:  تمام مراحل به‌طور قانونی طی شده است.

او افزود: حجره داران پس از تخریب دیوار اقدام به ترمیم آن کردند که و با حکم قضایی از این عمل ممانعت به عمل آمد.

وحیدی گفت: حفظ حریم میوه و تره بار برای حجره داران و دسترسی به میدان برای مالک زمین مجاور میدان میوه و تره بار دارای اهمیت اسن و‌ ممکن است عامل نزاع نیز همین موارد باشد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
بنده بعنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه میدان میوه و تره بار هیچ حکم قضایی را ندیدم و تخریب بدون حکم قضایی بوده ودستور شهردار منطقه 2انجام شده است .صرفا برای دسترسی به ملک مجاور انجام شده