بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و هشتم آذر ۹۸؛

عاملان قاچاق گوشی و تبلت در دام قانون / کشف ۵ تن چوب قاچاق و ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هشتم آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبری درباره تردد سمند حامل بار قاچاق در سطح حوزه استحقاظی آوج رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود : خودرو مورد نظر توسط عوامل پاسگاه حصار ولیعصر"شناسایی شد و پس از تعقیب وگریز، ماموران توانستند خودرو مورد نظر را در ورودی شهر ابگرم متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۷۰ دستگاه تبلت و گوشی همراه قاچاق کشف شد بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۵ تن چوب قاچاق

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه یحیی آباد حین گشت زنی در یکی از روستا‌های حوزه استحفاظی به یک خودرو کامیون حامل ۵ تن چوب از نوع گردو، زبان گنجشک ونارون مشکوک شدند.

سرهنگ عزیزی افزود: در بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل است.

او، ازش تقریبی چوب‌های کشف شده را ۲۵۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود:در این پرونده یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان در پی کسب خبر درباره فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ عزیزی افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس مشخص شد این سوداگر مرگ قصد انتقال مواد مخدر با یک دستگاه وانت نیسان از دانسفهان به تاکستان را دارد.

او اضافه کرد: ماموران با استقرار در محور‌های مواصلاتی شهرستان خودرو مورد نظر را در ورودی اسفرورین شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: گفت: ماموران در بازرسی از خودرو ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار