معاون آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اهمیت مقطع ابتدایی در شکل گیری هویت دانش آموزان، گفت: ۱۲۴ هزار دانش آموز اردبیلی در دوره ابتدایی تحصیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رعنا پرتوی، معاون آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در شورای آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: حدود ۱۲۴ هزار دانش آموز اردبیلی در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

او افزود: بیش از هفت هزار و ۱۹۰ همکار در دوره ابتدایی نیز فعالیت آموزشی دانش آموزان مقاطع ابتدایی را زیر نظر قرار می‌دهند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به اهمیت توجه به آموزش دانش آموزان در مقطع ابتدایی تأکید کرد و گفت: پوشش نوآموزان پیش دبستانی نیز از جمله مهمترین موارد مدنظر برای استقرار عدالت آموزشی و توسعه قلمداد می‌شود.

پرتوی ادامه داد: پیش از این نوآموزان اردبیلی در دو دوره متوالی و در سال‌های ۹۶-۹۷ و ۹۷-۹۸ موفق شده بودند تا در طرح «عید و داستان» مقام‌های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.

او تصریح کرد: با اعلام وزارت آموزش و پرورش، استان اردبیل توانست با ثبت نوآموزان در سیستم«سناد» ۷۴.۶ درصد از جمعیت نوآموزان در دوره پیش دبستانی را جذب و ثبت نام کند.

انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.