معاون صنایع دستی استان زنجان گفت: بسته بندی بعنوان شناسنامه صنایع دستی عمل می کند.

بسته بندی بعنوان شناسنامه صنایع دستی عمل می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هاشمی معاون صنایع دستی استان زنجان در هفدهمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکار‌های تجاری سازی صنایع دستی در خصوص بسته بندی صنایع دستی گفت: بسته بندی حلقه مفقوده بازاریابی صنایع دستی که با ضعف آن امکان رقابت محصول در بازار هدف پایین می‌آید.

هاشمی امیری ادامه داد: بسته بندی بعنوان شناسنامه محصول می‌تواند عمل کند علاوه از محافظت از آن در جریان فروش در بحث بازاریابی محصول نیز بسیار موثر است که ما در زمینه بسته بندی چاروق تجربه موفقی را در استان داشتیم.

او با اشاره به کثرت فروشگاه‌های صنایع دستی در مرکز شهر، گفت: وجود ۴۵۰ فروشگاه صنایع دستی در بهترین نقطه شهر حاکی از رونق بازار صنایع دستی در استان زنجان است.

امیری با اشاره به اینکه زنجان بزرگترین تولید کننده صنایع دستی فلزی در کشور است، اظهار کرد: طی چند روز آینده ما میزبان ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی به منظور بررسی زنجان برای ثبت بعنوان شهر جهانی ملیله خواهیم بود.

همچنین دکتر عباس قنبری مدرس هفدهمین دوره بسته بندی و راهکار‌های تجاری سازی صنایع دستی عنوان کرد: ما زمانی می‌توانیم در عرضه محصولات خود موفق شویم که بر اساس یک مدل خاص حرکت کنیم باید با برنامه ریزی سهم خود از بازار را محاسبه کرده و پس از ان هدف گذاری برای آینده را انجام دهیم.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.