استاندار همدان گفت: نقش و وظیفه اصلی مجریان انتخابات عمل به مُر قانون است.

عمل به مُر قانون را نقش اصلی مجریان انتخاباتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید شاهرخی روز سه‌شنبه در نشست با معاونان خود، فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات همدان به انتخابات پیش‌رو (یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی) اشاره و عمل به مُر قانون را نقش اصلی مجریان انتخابات عنوان کرد.

او با تاکید بر اینکه ملاک ما قانون است و کسی فراتر از قانون نیست افزود: کمترین چالش را در روند انتخابات در استان همدان داشتیم.

استاندار همدان بیان کرد: فرمانداران به عنوان مجری قانون، مقتدرانه عمل کنند و اجازه ندهند با اعمال سلایق افراد، حقوق انتخاب شونده و انتخاب کننده پایمال شود و صیانت از حقوق نامزدها، طرفداران و ستاد‌های انتخاباتی مدنظر باشد.

شاهرخی گفت:  حضور حداکثری مردم در انتخابات، فقط در سایه ایجاد فضای رقابتی، فرصت برابر همه گروه‌ها، سلیقه‌ها و جریان‌های سیاسی درون نظام محقق می‌شود.

او خطاب به فرمانداران گفت: نمایندگان فرماندار در شعب رای گیری باید توانمند، متدین، خداترس، کاربلد و شجاع باشند.

 استاندار همدان تاکید کرد: در راستای اجرای سند سه ساله توسعه راهبردی همدان، اجرای طرح‌ها نباید مشمول زمان شوند و اقدامات باید به سرانجام برسند.

شاهرخی افزود: سند راهبردی و برنامه عملیاتی توسعه این استان مورد تقدیر معاون اول رییس‌جمهوری و وزرای دولت قرار گرفته است و همگان تاکید دارند که همدان با برنامه عمل می‌کند.

او بیان کرد:  کارنامه شهرستان‌های استان با نگاهی به عملکرد آن‌ها در برنامه سه ساله ارزیابی می‌شود.

استاندار همدان با تاکید بر اجرای دقیق سند راهبردی و عملیاتی استان خطاب به فرمانداران گفت: فرمانداری‌ها در هر شهرستان، فرماندهی امور را در دست دارند و خط مقدم امور دستگاه‌های اجرایی هستند.

شاهرخی ادامه داد: باید از وقت و انرژی استفاده بهینه شود و در ارزیابی عملکرد، قرار است از سه مدیر برتر تقدیر و سه مدیر ناموفق تذکر بگیرند.

او افزود:  ما باید بدانیم که خدمت به مردم یک نعمت خدادادی است و باید این فرصت را قدر بدانیم.

انتهای پیام/د.ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار