استاندار همدان گفت: ماموریتی به غیر از پشتیبانی از تولید نداریم و اگر کسانی قادر به انجام این ماموریت نباشند به سرعت با نیرو‌های توانمند جا به جا می‌شوند.

ماموریتی به غیر از پشتیبانی از تولید نداریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید شاهرخی شامگاه چهارشنبه در همایش بررسی راهکارهای حمایت از صنعت، رفع موانع تولید، بهبود اقتصادی کسب وکار  و در جمع درود گران استان همدان  گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید رفع مشکلات و موانع پیش روی صنف صنعت چوب را به طور ویژه پیگیری کنند تا به نتیجه برسد.

استاندار همدان با اشاره به حمایت دولت از تولیدکنندگان ادامه داد: صنایع چوب استان در اولین فرصت در فضا‌های موجود در شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد ساماندهی می‌شود.

او با اشاره به عزم جدی دولت برای رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان تاکید کرد: ظرفیت ساماندهی صنف درودگران در استان همدان وجود دارد و در اولین فرصت برای این مهم اقدام می‌شود.

استاندار همدان گفت: ۱۰۰ صنف سبک درودگری با همکاری شورای اسلامی و شهرداری در محدوده شهر، بخشی از اصناف نیمه سنگین در شهرک‌های صنعتی و برخی از صنوف سنگین این حرفه نیز در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد ساماندهی و امکانات لازم از قبیل زمین و تسهیلات بانکی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

شاهرخی خطاب به فعالان صنعت چوب استان گفت: برای رونق بخشیدن به کسب و کار آن‌ها و بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی این صنف از هیچ کوششی دریغ نکند.

استاندار همدان به برنامه‌های توسعه استان اشاره کرد و ادامه داد: به منظور حمایت از تولید از ابتدای سال افزون بر سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته که بخشی توسط دولت، بخش بزرگی از طریق تسهیلات بانکی و بخشی هم توسط سرمایه گذاران تامین شده‌است.

شاهرخی اضافه کرد: تا پایان سال پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان همدان باید انجام بدهیم که بخش بزرگی از این هدف محقق شده‌است.

این مسئول ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد تنظیم بازار را از برنامه‌های تخصصی استان برای گره گشایی از کار تولیدکنندگان و صادرکنندگان برشمرد.

استاندار همدان گفت:۱۸ هزار واحد صنفی درودگری در استان همدان وجود دارد که حدود ۵۰ هزار نفر در این رشته مشغول به کار هستند.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: استانداری ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار