رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت: استان کردستان جزو ده استان برتر کشور در ورزش دانش آموزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در جشن ستارگان ورزش دانش آموزی گفت: خصوصیات اخلاقی و رفتاری و همچنین نتایج عملکرد درخشان استان در همه حوزه‌ها بخصوص در حوزه تربیت بدنی، ایشان را به مدیر شاخص کشور تبدیل کرده است.

او با بیان اینکه امروز فضای تعلیم و تربیت نیاز به نشاط، تحرک و پویایی دارد؛ افزود: باید فضای مدارس را به گونه‌ای شاد و پرنشاط کنیم که دانش آموز بتواند جذب این فضا شود و با کشش درونی وارد این فضا شود.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور بیان کرد: المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه، ورزش صبحگاهی، حیاط پویا و .. می‌تواند بخشی از فضای نشاط آفرین را در مدارس ایجاد می‌کند.

بابویی با اذعان به اینکه برای رسیدن به اهداف مد نظر مقداری فاصله وجود دارد؛ گفت: معلمان تربیت بدنی و مدیران مدارس نقش بی بدیلی در رسیدن به اهداف تربیت بدنی ایفا می‌کنند.

او ادامه داد: فدراسیون ورزش دانش آموزی امروز این بستر را فراهم می‌کند که دانش آموزان بتوانند در فعالیت‌های ورزشی در سطوح مختلف شرکت کنند.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشوراظهار داشت:برگزاری مسابقات ورزشی در سطح مدارس را بسیار خوب و موثر ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: این مسابقات می‌تواند به دانش آموز، معلم، خانواده و.. انگیزه داده که دانش آموزان بیشتر در فضای ورزشی حضور یافته و حضور آن‌ها تدوام داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.