ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی پیام باحضور بازرگانان ترکیه ای برای ایجاد بستری مناسب تجارت بین ایران و ترکیه مورد بررسی قرار گرفت.

فرودگاه پیام کرج، فرصتی برای رونق تجارت بین‌المللی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چهارشنبه ۲۷ آذرماه با حضور هیئت ۳۶ نفره از تاجران و سرمایه‌ گذاران کشور ترکیه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، زمینه های توسعه روابط تجاری بین دو کشور ایران و ترکیه و همچنین بهره برداری از ظرفیت های موجود در این منطقه برای ایجاد بستری مناسب تجارت بین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

این هیئت ترکیه ای با حضور در فردوگاه پیام ضمن بازدید از شرایط و امکانات حمل و‌ نقل هوایی این منطقه در نشست مشترک با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز از مزایا و ویژگی های استراتژیک منطقه مطلع شدند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در دیدار با این تجار ضمن اعلام حمایت از حضور سرمایه‌گذاری خارجی در این منطقه گفت: منطقه پیام ظرفیت های بسیار مناسبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی دارد و از  استقرار و همکاری متقابل این شرکت ها در منطقه حمایت می کنیم.

نادر ثناگو مطلق افزود: امکانات خوبی برای شرکت ها از جمله انبار، فرودگاه مسافری و باری، گمرک تخصصی در منطقه ویژه اقتصادی پیام وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.