نیرو‌های مسلح بااقتدار تمام از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران حراست و حفاظت می‌کنند

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : نیرو‌های مسلح متشکل از مرزبانی، سپاه و ارتش هم‌اکنون باتجهیزات نوین و به روز و بااقتدار تمام از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران حراست و حفاظت می‌کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : سه ماه به پایان سال داریم که براساس وظیفه ذاتی عملکرد‌ها را بررسی و تهدیدات در حوزه یگان‌ها و حوزه استحفاظی درون و برون مرز‌ها را احصا می‌کنیم تا نقاط قوت را تقویت کرده و با برگزاری کارگاه‌های کارشناسی و بهره گیری از نقطه نظرات در راستای رفع نقاط ضعف تلاش کنیم.

او گفت : وظیفه اصلی ما دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران است که با اطلاعات و بررسی اطلاعاتی جدید کارهایمان را انجام دهیم.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: در مرز‌های ما با وجود اینکه تهدیدات داریم و ناآرامی‌ها و مشکلات آن سوی مرز می‌تواند تاثیرگذار باشد، اما با توان نیرو‌های مسلح، هیچ تهدیدی برای مرز نمی‌بینیم و اگر هم تهدیدی باشد باتمام توان در راستای مقابله با آن تلاش می‌کنیم.

 الهی افزود: در ایام اربعین امسال با همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌ها و باتلاش مسوولان لشکری و کشوری و استاندار کرمانشاه خدمات خوبی به زایران اربعین ارایه شد.

او افزود: فرماندهان واحد‌های مرزی با توجه به اشراف اطلاعاتی که از منطقه دارند تمهیدات لازم را اندیشیده و نسبت به طرح ریزی عملیاتی حوزه ماموریتی خود اقدام می‌کنند.

فرمانده مرزبانی کرمانشاه افزود: تهدیدات برای ما ثابت است، اما دشمن تاکتیک‌ها را عوض می‌کند و ما باید در هر زمان و مکان آمادگی مقابله باتمام تاکتیک‌های دشمن را داشته باشیم و برای همه آن‌ها طرح عملیاتی آماده کرده و ممارست کنیم تا در موقع عملیات به بهترین نحو ممکن طرح‌ها را اجرا نماییم.

 الهی گفت: یگان‌های مرزی ما باید اصل خود اتکایی را در نظر داشته باشند و برنامه ریزی لازم برای ارتقای آمادگی کارکنان را انجام دهند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.