با برگزاری دیدار‌های معوقه هفته چهاردهم لیگ آزادگان، مس رفسنجان با پیروزی برابر حریفش موفق شد بار دیگر صدرنشین شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار‌های معوقه هفته چهاردهم لیگ آزادگان، امروز ۶ دیدار برگزار شد. در مهم‌ترین بازی مس رفسنجان با یک گل خوشه طلایی ساوه را شکست داد تا ۳۳ امتیازی شود و بار دیگر به صدر جدول بازگردد.

نود ارومیه که با ۳۲ امتیاز و یک بازی کمتر از گل ریحان در رده دوم قرار داشت، با پیروزی در بازی امروز می‌توانست فارغ از نتایجی که در بازی‌های دیگر رقم می‌خورد صدرنشین شود، اما شاگردان بیاتلو در ارومیه با یک گل نتیجه  را به فجر سپاسی شیراز واگذار کردند تا به رده چهارم سقوط کنند. فجر سپاسی  با کسب ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه ۳۳ امتیازی شد و برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان در رده دوم قرار گرفت.  

قشقایی شیراز هم در ادامه روند خوب خود، سرخپوشان پاکدشت را با نتیجه ۱-۳ از پیش رو برداشت. محمد جواد عباسی، مرتضی سنجانکی و حسین صادقی برای قشقایی گلزنی کردند. قشقایی و سرخپوشان با ۲۰ و ۱۹ امتیاز به ترتیب در رده‌های یازدهم و دوازدهم قرار دارند.  

آلومینیوم در اراک با تک گل دقیقه ۸ سید پیمان میری برابر رایکا به پیروزی رسید. شاگردان فکری در تیم آلومینیوم با ۲۶ امتیاز در رده ششم جای گرفتند و رایکا با ۱۳ امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.  

ملوان و علم و ادب تبریز هم به  تساوی ۱-۱ رضایت دادند. ملوانان با ۱۵ امتیاز و ایستادن در رده شانزدهم به کارشان در نیم فصل اول پایان دادند و علم و ادب که در بازی هفته شانزدهم برابر مس کرمان حاضر نشده بود، با کسب ۶ امتیاز از ۱۵ بازی در قعر جدول باقی ماند.


بیشتر بخوانید: مسئولان باشگاه تبریزی در روند برگزاری مسابقات اخلال ایجاد کردند/ مس ۳ بر صفر برنده اعلام خواهد شد


دیدار استقلال خوزستان و آرمان گهر نیز بدون گل مساوی شد. آرمان گهر و استقلال خوزستان با ۱۸ و ۱۶ امتیاز در رده‌های سیزدهم و چهاردهم قرار دارند.  

در پایان بازی‌های نیم فصل اول لیگ آزادگان، ۳ تیم مس رفسنجان، فجر شهید سپاسی شیراز و گل ریحان البرز با ۳۳ امتیاز و بر حسب تفاضل گل، در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.  

نتایج دیدار‌های معوقه هفته چهاردهم: 

  • شهرداری تبریز یک - ملوان یک 
  • مس رفسنجان یک - خوشه طلایی ساوه صفر 
  • نود ارومیه صفر - فجر سپاسی یک 
  • قشقایی شیراز ۳ - سرخپوشان پاکدشت یک 
  • آلومینیوم اراک یک - رایکا بابل صفر 
  • استقلال خوزستان صفر - آرمان گهر صفر 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار