مهم‌ترین حوادث امروز ۲۷ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۷ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

فوت کارگر زرین دشتی بر اثر سقوط از بلندی

فرمانده انتظامی زرین دشت گفت: مردی میانسال از توابع این شهرستان در هنگام کار در ارتفاع، بر اثر سقوط از بلندی جات باخت.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی زرین دشت اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط از ارتفاع، بلافاصله تیم‌های انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های انجام شده از محل حادثه مشخص شد کارگر میانسال به هنگام نصب ورق گالوانیزه از ارتفاع حدود ۲ متری، به علتی نامعلوم سقوط کرده و از ناحیه سر دچار خونریزی شده است.

سرهنگ بردبار با بیان اینکه فرد مجروح بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است، به شهروندان توصیه کرد هنگام کار حتما از وسایل ایمنی استفاده کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

نردبان، جان یک نفر را گرفت

فرمانده انتظامی شیراز از سقوط فردی در این شهرستان خبر داد که قصد بالا رفتن بر روی پشت بام منزل داشته است.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی از روی نردبان در یک واحد مسکونی در بلوار اقبال لاهوری شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: پس از بررسی، ماموران مطلع شدند فردی قصد بالا رفتن بر روی پشت بام منزل داشته که ناگهان به دلیل نامعلوم به پایین سقوط و فوت کرده است.

این مقام انتظامی با ابراز تاسف از این حادثه، تصریح کرد: جسد برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی انتقال شد.

۳ کشته و مجروح در برخورد نیسان با سمند

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر برخورد نیسان با یک سواری سمند در محور سرچهان به بختگان، ۲ نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور سرچهان به بختگان، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند یک نیسان با یک سواری سمند با ۲ سرنشین برخورد و بر اثر آن هر ۲ نفر راننده به دلیل شدت جراحت وارده در دم فوت و دیگر سرنشین مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس بیان کرد: علت حادثه در حال بررسی است.

اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف یک اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی سپیدان اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۱۱۰ ثوب پوشاک، ۱۳۸ دستگاه درجه باد و ۲۲۷ عدد کابل برق کامپیوتر خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: پس از تشکیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۴۰ سارق با ۱۲۰ فقره انواع سرقت در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۴۰ سارق و کشف ۱۲۰ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: به منظور ناامن کردن محیط برای سارقان و مجرمان خطرناک، طرح مبارزه با سرقت در ۲۰ روز گذشته در این شهرستان اجرا شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران موفق به دستگیری ۴۰ سارق و کشف ۱۲۰ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان کازرون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه سارقان در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده به سرقت اماکن خصوصی، سیم برق، موتورسیکلت، منزل، احشام، کیف قاپی و داخل خودرو اعتراف کردند، ادامه داد: این متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ عبادی نژاد به شهروندان توصیه کرد: ضمن عمل به هشدار‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد و وسایل نقلیه مشکوک، مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری بیش از ۵۰ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری ۵۲ نفر خرده فروش و معتاد و کشف ۵۰ کیلو و ۴۳۸ گرم انواع مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی، با قدرت و جدیت در این شرستان اجرا شد.

او با بیان اینکه به همین منظور ماموران موفق شدند ضمن دستگیری ۵۲ نفر خرده فروش و معتاد، ۵۰ کیلو و ۴۳۸ گرم انواع مواد مخدر و ۱۶ عدد انواع دارو‌های غیرمجاز را کشف کنند، گفت: در این طرح ۸ دستگاه خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ صارمی تصریح کرد: امروز پلیس در مقابل خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر ایستاده و اجازه جولان دادن به آنان را نخواهند داد و اینگونه طرح‌ها با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی انجام می‌شود.

کشف بیش از ۱۷۰ کیلوگرم تریاک در فارس

فرمانده انتظامی فارس از توقیف ۲ دستگاه سواری و کشف ۱۷۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در یک عملیات ضربتی در ورودی شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اقدامت فنی و تخصصی از انتقال مقادیری مواد مخدر بوسیله قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی منتهی به شیراز مطلع و بلافاصله نسبت به ایست و بازرسی اقدام کردند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از مراقبت‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند در یک عملیات ضربتی، ۲ دستگاه سواری پراید و پژو ۲۰۶ را پس از طی مسافتی تعقیب و گریز توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این ۲ خودرو، میزان ۱۷۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، عنوان داشت: تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

کشف ۱۰ کیلو کراک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۱۰ کیلو کراک و یک کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدخالد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز بیان کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی قطرویه شهرستان نی ریز در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ام وی ام مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو میزان ۱۰ کیلو کراک و یک کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داشبورد جاسازی شده بود کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات درخصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف بیش از ۶ کیلو هروئین در داراب

فرمانده انتظامی داراب گفت: با تلاش مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی قلاتویه، یک دستگاه پژو ۴۰۵ توقیف و میزان ۶ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین کشف شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی قلاتویه این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۶ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین که به صورت ماهرانه‌ای در درون باک جاسازی شده بود، کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ نوشاد تصریح کرد: پلیس به منظور برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار