همسر مرحوم ناصر حجازی گفت: اسم ناصر حجازی با تحرکات احمقانه چند فرد سیاه‌دل و مریض خدشه دار نخواهد شد.

همسر حجازی: محال است کار هواداران پرسپولیس باشدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از روز شنبه بلوار فردوس غرب رسماً به اسم بلوار ناصر حجازی نامگذاری شد و ۲۵ پلاک نیز در مسیر این بلوار نسبتاً بلند نصب شد که یک‌شنبه شب فرد یا افرادی معلوم‌الحال روی یکی از پلاک‌ها اسپری مشکی پاشیده بودند و صبح دیروز مأموران شهرداری اسپری را از روی پلاک پاک کردند.

خانم بهناز شفیعی درخصوص اینکه آیا این کار می‌توانسته نوعی کری‌خوانی طرفداران تیم رقیب برای اسطوره استقلال باشد؟ گفت: محال است و محال است این کار پرسپولیسی‌ها باشد. هواداران این تیم همواره احترام خاصی به ناصر داشته‌اند و حتی ناصر میان آن‌ها محبوبیت دارد. ما در همین مملکت زندگی می‌کنیم و در روز ده‌ها و صد‌ها نفر را در خیابان می‌بینم و اطمینان دارم پرسپولیسی‌ها همچون استقلالی‌ها وقتی اسم ناصر حجازی به میان می‌آید به شدت ابراز محبت می‌کنند و هر سال در مراسمی که برای تولد و سالگرد حجازی برگزار می‌شود، پرسپولیسی‌ها با لباس و پرچم پرسپولیس در مراسم حاضر می‌شوند.

همسر حجازی گفت: یک طیف کوچک مریض‌احوال هستند که از قدیم با خوش‌پوشی و خوش‌تیپی ناصر مشکل داشتند. من آن‌ها را نفرین نمی‌کنم بلکه دعا می‌کنم خداوند آن‌ها را شفا بدهد. آن‌ها قبلاً ۲ بار هم به سنگ مزار حجازی صدمه زده و روی آن چسب ریخته‌اند، اما شک نکنند اگر تمام پلاک‌های بلوار ناصر حجازی را با اسپری سیاه کنند اسم حجازی در قلب مردم یک خط هم برنمی‌دارد و این حرکات فقط ایشان را عزیزتر می‌کند. از قدیم گفته‌اند آب دریا با پوزه سگ نجس نمی‌شود و اسم ناصر حجازی با تحرکات احمقانه چند فرد سیاه‌دل و مریض خدشه دار نخواهد شد.


منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار