دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه با بیان اینکه کار تایید صلاحیت نامزد‌ها به اتمام رسیده، گفت : از ۴۱۲ نفر داوطلب ۶ حوزه انتخابی استان تاکنون ۲۰ نفر انصراف داده اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام سلیمانی دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه گفت : ۴۱۲ داوطلب برای این دوره از انتخابات در استان ثبت نام کردند که کار بررسی صلاحیت آن‌ها توسط هیات‌های اجرایی از ۱۷ آذر شروع و تا پایان روز گذشته ادامه پیدا کرد.

او گفت : با انصراف سه زن و ۱۷ مرد از داوطلبان نام نویسی کرده، هیات‌های اجرایی استان کار تایید صلاحیت ۳۹۲ داوطلب را به اتمام رساندند و نتایج را از امروز به داوطلبان اعلام می‌کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: ازاین تعداد ۶ نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه، یک نفر در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی، پنج نفر در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو، چهار نفر در حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی، ۲ نفر در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه و ۲ نفر در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب انصراف داده اند.

سلیمانی با بیان اینکه فرمانداری‌ها موظف هستند، علت رد صلاحیت داوطلبان را به صورت محرمانه به آنان اطلاع دهند، گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده از امروز به مدت چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیات نظارت بر انتخابات استان اعلام کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.