رئیس هیئت نجات غریق شهرستان ملایر از بازرسی ماهیانه استخر‌های این شهرستان با هدف بررسی ‏مسائل و مشکلات ناجیان غریق خبر داد. ‏

استخر‌های ملایر زیر ذره‌بین بازرسانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بهزادی اظهار داشت: پیگیری مشکلات ناجی‌ها در استخرها، تعداد ناجی‌ها در سانس‌های تمرینی و عمومی، بیمه نامه ها، پرداخت حق الزحمه ناجی‌ها و بررسی تأسیسات و مسائل فنی از مواردی بود که هیئت وظیفه خود دانست تا با کمیته بازرسی خود از استخر‌های فعال در سطح شهرستان بازدید کرده و این موارد را مورد بررسی قرار دهد.

وی اظهار کرد: به تازگی به همراه کمیته بازرسی و دبیر هیئت از استخر سیفیه بازدید به عمل آمد که با توجه به همکاری مدیریت استخر موارد فوق تا حد امکان رعایت شده و استخر مربوطه از شرایط مطلوبی برخوردار بود.

رئیس هیئت نجات غریق ملایر ادامه داد: بازرسی از استخر‌ها هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان به صورت ماهیانه انجام و گزارشات مربوطه به اداره ورزش و جوانان و هیئت نجات غریق و غواصی استان ارسال می‌شود.

بهزادی با اشاره به اجرای طرح‌های جدید بازرسی، گفت: در این باره نیز هیئت طرح‌هایی را طبق قوانین مربوطه پیش بینی کرده که با هماهنگی‌های لازم با رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر، هیئت نجات غریق و غواصی استان و بازرسی اداره آن‌ها را در ماه‌های آینده در زمینه بازرسی اجرایی می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب ها: استخر ، ناجیان غریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.