معاون دانش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: هدف ما ایجاد بازدارندگی و شکل دهی دفاعی با استفاده از دانش و پژوهش برای اقتدار نیرو‌های مسلح است.

سردار عباسعلی سلمانی معاون دانش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه تقریباً تمام پایوران در نیرو‌های مسلح به صورت پژوهشگر، اندیشه ورز و تجربه نگار فعالیت می‌کنند گفت: ما به دنبال این هستیم که در آینده نیرو‌های مسلح به سازمان‌های پژوهشی و دانش محور تبدیل شود.

او با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جذب، حفظ و نگهداری و ارتقا پژوهشگران در نیرو‌های مسلح افزود: حمایت‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح از پژوهشگران هم در قالب ارتقا تحصیلی و جایگاهی در کنار مزایای مادی و حتی عضویت در هیئت‌های علمی پژوهشی نیز می‌تواند قرار گیرد.

سردار سلمانی بیان کرد: دانش محور اصلی امروز اولیت در نیرو‌های مسلح کشور بوده و سطح داشن در نیرو‌های نظامی نیز باید تقویت شود.

معاون دانش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد : هدف ما ایجاد بازدارندگی و شکل دهی دفاعی با استفاده از دانش و پژوهش برای اقتدار نیرو‌های مسلح است.

او در پایان ابراز داشت: راه حل برون رفت از مشکلات جامعه تکیه بر دانش علمی بوده و در محیط‌های نظامی نیز باید به این موضوع بیش از پیش اهمیت داده شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.