در صورتی که فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» بتواند در اسکار موفق شود، کمپانی نتفلیکس به اولین سرویس استریمی تبدیل می‌شود که بیشترین جایزه را برده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، نتفلیکس به دنبال آن است که فیلم سینمایی ۲۰۹ دقیقه‌ای «مرد ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی که هزینه ۱۷۵ میلیون دلاری برای ساخت داشته، در اسکار به موفقیت دست پیدا کند.

هفته گذشته شبکه نتفلیکس اعلام کرد که ۲۶.۴ میلیون حساب کاربری به صورت جهانی این فیلم را (اکران سینمایی ۱ نوامبر و نمایش در شبکه ۲۷ نوامبر) در طول یک هفته مشاهده کرده اند.

بیست و شش میلیون به تنهایی رقم قابل توجهی نیست، اما این عدد کمی بالاتر از فیلم جدید «ال کامینو: برکینگ بد» (۲۵.۷ میلیون در ۷ روز)، و پایین تر از «جعبه پرنده» (۴۵ میلیون کاربر) است. پس ممکن است این فیلم بهترین فیلم نتفلیکس نباشد.

با اینکه نتفلیکس دلایل خود را برای خوشحالی در مورد موفقیت مرد ایرلندی دارد، اما آزمون واقعی فیلم یک ماه بعد (فوریه) در رقابت با بهترین فیلم های اسکار رقم می خورد. در حالی که افزایش میلیونی تعداد مشترکان برای نتفلیکس و اسکورسیزی مهم است، اما هدف واقعی «مرد ایرلندی» و دیگر فیلم‌ها مثل «داستان ازدواج» و «دو پاپ» بردن جوایز اسکار است.

نتفلیکس با «مرد ایرلندی» به دنبال تاریخ سازی در اسکار

نتفلیکس بعد از آنکه سال گذشته شانس خود را برای دریافت اسکار با فیلم «رُما» از دست داد، امسال تمرکز کرده تا به اولین شبکه استریم تبدیل شود که جایزه اسکار بهترین فیلم را دریافت می‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار