اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز ار از لغو ۶ پرواز خروجی این فرودگاه به دلیل مه صبحگاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، پرواز هواپیمایی ماهان در ساعت ۷:۲۰ دقیقه به شماره ۴۵۸۷، پرواز ساعت ۷:۳۰ دقیقه زاگرش به شماره ۴۰۱۶، پرواز شماره ۱۳۰۱ هواپیمایی قشم ایر در ساعت ۷:۴۰ دقیقه، پرواز شماره ۹۵۷ ایران ایرتور در ساعت ۸:۴۵ دقیقه، پرواز آتا در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه به همگی به مقصد تهران و پرواز شماره ۲۶۲۳ هواپیمایی کارون به مقصد فرودگاه اصفهان لغو شدند.

همچنین پرواز شماره ۲۵۴۷ هواپیمایی کارون در ساعت ۸ صبح به مقصد خارک، پرواز شماره ۳۳۰۶ هواپیمایی ایران ایر در ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه به مقصد یزد و  پرواز شماره ۴۰۲۶ هواپیمایی زاگرس در ساعت ۱۲با تاخیر انجام می شود.

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، ساری، بندر عباس، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی از اهواز و برعکس هستند.

 مه غلیظ صبحگاهی صبح روز چهارشنبه بیشتر نقاط استان را فرا گرفت و شعاع دید را کاهش داد.

شعاع دید صبح امروز در اهواز، شادگان، شوشتر، ایذه، امیدیه، مسجدسلیمان ۵۰، ذزفول و ماهشهر ۱۰۰، بستان و هندیجان ۲۰۰ و آبادان و رامهرمز ۵۰۰ متر گزارش شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.