مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از طرح‌های اشتغالزای حوزه جوانان در استان حمایت ویژه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های اشتغالزایی، کارآفرینی و کسب و کار‌های هر دو حوزه جوانان و ورزش در این استان به طور ویژه حمایت شده و از آن‌ها استقبال می‌شود.
 
سید محمدتقی علوی افزود: مدیران وزارت ورزش و جوانان و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از این طرح‌ها استقبال و حمایت میکنند.
 
او اضافه کرد: اعتماد به جوانان کشور و کهگیلویه و بویراحمد همواره نتیجه بخش بوده و حضور این گروه تأثیرگذار در همه عرصه‌ها نیز بیانگر دغدغه آنان برای توسعه، پیشرفت و اعتلای روزافزون ایران اسلامی به ویژه در حوزه اقتصادی است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان به منظور تحقق هر چه بهتر شعار رونق تولید و عمل به تأکید رئیس جمهوری مبنی بر حمایت از فکر، ایده و تولید ایرانی تسهیلاتی را برای توسعه اشتغال جوانان اختصاص داده است.
 
علوی ادامه داد: این تسهیلات با رویکرد حمایت از اشتغال و کارآفرینی جوانان حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود.
 
او افزود: پرداخت این تسهیلات مربوط به سه بخش راه اندازی مؤسسه‌های کارآفرینی، نوسازی، تکمیل و تجهیز مکان‌های تولیدی و تأمین سرمایه در گردش طرح‌های اشتغالزایی، کارآفرینی و کسب و کار‌های هر ۲ حوزه جوانان و ورزش است.
 
علوی گفت: اولویت‌های پرداخت این تسهیلات شامل حمایت از کسب و کار زنان روستایی، راه اندازی سازمان‌های مردم نهاد، توسعه الگوی روستا‌های بدون بیکار، ایجاد واحد‌های تولید پوشاک ورزشی، وسایل ورزش زورخانه ای، تأسیس دفاتر مشاوره ازدواج، اشتغالزایی در حوزه محیط زیست و ایجاد کسب و کار‌های نوپا است.
انتهای پیام/غ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.