مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۲۷ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری قاچاقچیان در  جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، یک سارق ساختمان‌های نیمه کاره را به همراه مالخر شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری گفت: دراین عملیات همچنی ۲ قاچاقچی مواد مخدر به همراه ۲۹ مجلوب و یک کلاهبردار شناسایی و دستگیر شدند و بیش از ۱۶۰ متر سیم برق سرقتی نیز کشف شد.

او افزود: در اجرای این عملیات بیش از ۷ کیلو ۵۰ گرم انواع مواد مخدر از عاملان افیونی کشف شد.

سرهنگ جعفری از توقیف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای نوامیس مردم خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با چندین فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده به ۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.