مدیر اجرایی اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه قیمت میوه شب یلدا در کرمانشاه نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مازیار کیانی مدیر اجرایی اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن شب یلدا، در خصوص قیمت میوه‌هایی که شب یلدا مصرف بیشتری دارد، گفت : هم اکنون قیمت هر کیلو انار ممتاز درجه یک در میدان بار ۹ هزار تومان و انار معمولی بین چهار تا شش هزار تومان است.

او قیمت هر کیلو هندوانه را نیز بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان اعلام کرد.

او افزود: قیمت هر کیلو موز هم بین ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان، هر کیلو گلابی بین ۱۰ تا یازده هزار تومان و هر کیلو سیب زرد و قرمز بین چهار تا هفت هزار تومان بسته به نوع آن است.

 کیانی گفت: پرتقال پیوندی درجه یک نیز در میدان بار چهار تا پنج هزار تومان، پیوندی درجه دو حدود ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، هر کیلو پرتقال تامسون بین سه هزار تا ۳۵۰۰ تومان و هر کیلو پرتقال جنوب بین هفت تا هشت هزار تومان قیمت دارد.

او قیمت هر کیلو نارنگی را نیز بین ۳۵۰۰ تا پنج هزار تومان و هر کیلو کیوی ممتاز را نیز پنج تا هشت هزار تومان اعلام کرد.

مدیر اجرایی اتحادیه بارفروشان کرمانشاه گفت: قیمت میوه خصوصا مرکبات نسبت به سال قبل هیچ تغییری نداشته و حتی برای برخی محصولات تا حدودی کاهشی بوده است.

او با بیان اینکه در شرایط کنونی هیچ کمبودی از نظر میوه شب یلدا در بازار نداریم، گفت: البته مردم نیز تقاضای زیادی برای خرید ندارند که شاید ناشی از پایین بودن قدرت خرید آن‌ها باشد.

مدیر اجرایی اتحادیه بارفروشان کرمانشاه درباره اینکه ممکن است قیمت برخی اقلام شب یلدا مانند انار و هندوانه در روز‌های آینده نزدیک به یلدا بالا برود، افزود: همه چیز در بازار میوه به عرضه و تقاضا و وضعیت روز بازار بستگی دارد، اما بعید است در این ایام با کمبودی مواجه باشیم که باعث شود قیمت‌ها ناگهانی بالا برود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.