روایتی حقیقی از کشته‌های دروغین بی‌بی‌سی + فیلم

فیلمی که در ادامه مشاهده می‌کنید، به برملا کردن دروغ‌های شبکه بی‌بی‌سی فارسی درباره کشته شدگان حوادث اخیر کشورمان پرداخته است.

روایتی حقیقی از کشته‌های دروغین بی‌بی‌سی فارسی + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بی‌بی‌سی فارسی، بارها گزارشی درباره کشته‌شدگان حوادث اخیر ایران ارائه داده است. این شبکه معاند چندین مرتبه بر بی پایه و اساس بودن این گزارش‌ها تاکید کرده است اما همچنان بر دروغ پراکنی خود درباره کشته شدگان اصرار می‌کند.

اما نکته قابل تامل این است که واقعیت با گزارش‌های جعلی بی‌بی‌سی تفاوت‌های زیادی دارد. در ادامه بخشی از این واقعیت‌ را مشاهده می‌کنید. 

 

 


بیشتر بخوانید: حمله مجری شبکه وهابی‌ کلمه به پرسپولیسی‌ها + فیلم


 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۰۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
ننگ و مرگ و جهنم سوزان بر جمیع مردان و زنان اراذل و اوباشهای وحشی متجاهرین معتاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی و پخش کنندگان مواد مخدر افیونی و مشروبات الکلی و اسلحه های گرم غیر مجاز تروریستی در سطح جامعه دروغگویان دزدان کلاهبرداران کلاشهای شامورتی بازهای بی صفتها سفاکان جانیان جنایتکاران تروریستهای بی رحم کثیف فاسدین و فاسقین فی الارض محاربین به خداوند جل جلاله نزولخوران حرام لقمه های خبث ملعون تخم ترکیده های ساواکیهای شکنجه گران خائن رژیم شکست خورده سلطنتی نکبت پهلوی صهیونیستی آمریکایی سعودی منافقین کوردلهای تروریست باد که جامعه اسلامی قرآنی انسانی عالم پرور خردمندان بصیر پروران فرزانگان را نا امن کرده اند خداوند جل جلاله لعنتشان کند انشاءالله به هزاران درد بی درمان و هزاران بلیات آسمانی و زمینی نابود شوند که اصلا و ابدا رفتار و گفتار و افکار و کردار و منش و روششان به انسانیت و آدمیت نمی خورد یک مشت انگلهای جامعه هستند که اصلا ربطی به فقر و بینوایی و وضعیت معیشتی اقتصادی بد یا خوب ندارند چرا که بسیاری از انسانهای مومنین هستند و بودند که فقیر و مسکین و در وضعیت بد اقتصادی معیشتی سالیان سال زندگی کردند ولی آبرو مندانه و شرافتمندانه و جوانمردانه و پهلوانان و خردمندان زندگی کردند یا زنده هستند ولی هرگز آزار و اذیتشان به موری نرسیده درود بر شرف و غیرت و ایمان راسخشان باد اینچونین انسانهایی که مظلومانه زندگی میکنند و ناملایمات و بی عدالتی ها رو تحمل میکنند ولی اراذل و اوباش و اغتشاشگر و آشوبگر غارتگر و به آتیش و خون کشیدن جامعه و انسانهای جامعه نبوده و نیستند و بر هم زنندگان نظم و امنیت ملی ملت و کشور اسلامی قرآنیشان نبستند ولی امید دارند به آینده عادلانه عدالت اجتماعی کشور عزیزشان که با خون هزاران هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ثمر نشسته و این شجره طیبه را آبیاری کردند با خون و جانهای مظلوم و پاکشان . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
بدبختی اینه که خیلیا اینا رو باور میکنن،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
اینا هم دیگه قاط زدن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
بسیار عالی بود