معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت:با توجه به بارندگی‌های مناسب تابستان آینده مشکلات کم آبی در حوزه کشاورزی به حداقل می رسد.

تابستان آینده مشکلات کم آبی در حوزه کشاورزی به حداق می رسدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مهرداد ستوده معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد:صبح روز دوشنبه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار بوشهر تشکیل جلسه داد و وظایف دستگاه‌های اجرایی گوشزد شد.

او افزود:در این جلسه دستور داده شد تمام تیم‌های امدادی و درمانی در حالت آماده باش کامل درآیند و مرخصی و ماموریت‌های غیر ضروری مدیران لغو شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد:متوسط بارندگی پارسال ۱۹۵ میلی متر بود، اما امسال تا کنون متوسط بارندگی ۲۱۳ میلی متر بوده است.

ستوده در خصوص آبگرفتگی محور‌های موصلاتی یادآور شد:در حال حاضر تنها محور موصلاتی مسدود محور گناوه- بوشهر است که در این باره از مسافران عزیز خواهشمندیم به جای این محور، مسیر گناوه- برازجان را انتخاب کنند.

او عنوان کرد:در شهرستان‌های جنوبی آبگرفتگی منازل مسکونی نیز وجود داشت که با اقدام به موقع نیرو‌های راهداری و راهسازی این مشکل برطرف شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تاکید کرد: در دولت دوازدهم ۵ سد ساخته شد که حالا با بارندگی مناسب آبگیری شده اند و با توجه به اینکه استان با مشکل کم آبی روبروست نوید این را می‌دهیم که تابستان آینده مشکلات کم آبی در حوزه کشاورزی به حداقل برسد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بحران آب ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.