آمادگی بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز، برای بازی با تیم استقلال تهران

بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز، تمرینات خودرابرای بازی با استقلال تهران، پیگیری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،این درحالی است که، دردوررفت، تیم ماشین سازی تبریز، درورزشگاه بنیان دزل، تیم استقلال تهران را باتک گل اتابک زارعی دردقیقه ۹۴ بازی، شکست داده است.

تیم استقلال تهران هم اکنون صدرنشین لیگ است وبازیکنان آن هم با توجه به اتفاقات اخیردرباشگاه واستعفای سرمربی ومدیرعامل اش، همچنان، بدون سرمربی، برروی نوار برد حرکت می‌کنند.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز که مدعی است، تیمش، در پایان دور رفت، به‌عنوان بهترین تیم مهمان لیگ و دومین تیم جوان لیگ معرفی شد می‌گوید: استقلال تیم پر مهره و قابل احترامى است، با هواداران بی شمار و متعصب که همیشه حامی این تیم بودند. استقلال و بازیکنانش بعد از جدایی استراماچونی برای کسب موفقیت از هیچ تلاشی فرو‌گذاری نمی‌کنند و با تمام وجود در مقابل ما صف آرایی خواهند کرد.

رسول خطیبی، بابیان اینکه، نبود استراماچونى درکنارتیم وبازیکنان، به این معنی نیست که تیم استقلال ضعیف‌تر شده، بلکه نبود سرمربی، می‌تواند انگیزه‌ای بیشتر نیز برای آن‌ها باشد افزود: ما هم بازیکنانی داریم که نشان داده اند با همدلی و تلاش می‌توانند کار‌های بزرگی را انجام دهند، ومطمئن باشید ما در تهران به دنبال کسب پیروزی هستیم و با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف استقلال می‌رویم.

رسول خطیبی، همچنین، بزرگترین مشکل تیم ماشین‌سازی تبریزرا، نقل و انتقالات زمستانی اعلام کردوگفت: فعلا، ما از پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستیم و از آقای نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه، درخواست کردیم که هر چه سریع‌تر این مشکل را حل کنند و با رایزنی و تلاش‌هایی که آقای نصیرزاده در این باره دارند، امیدوار هستم به زودی این مسئله برطرف شود.

این دوتیم درلیگ برتر، چهارباربایکدیگرمسابقه داده اندکه هرکدام یک برد دارندودوبازی هم، مساوی به پایان رسیده است. تیم ماشین سازی تبریز، دراین روز، ازساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه درورزشگاه آزادی تهران، میهمان تیم استقلال خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار