مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۲۶ آذر ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، 

مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۲۶ آذر ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق حرفه‌ای سیم برق در دشت آزادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق، کابل و تخریب خطوط انتقال برق در این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ سوسنگرد با اقدامات اطلاعاتی و گشت‌های محسوس و غیر محسوس سارق حرفه‌ای و سابقه دار سیم برق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ابزار قطع کابل برق و انواع سیم برق سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۸فقره سرقت سیم و سرقت منزل در سطح این شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

کلاهبردار مأمور نما اندیمشک در دام پلیس افتاد

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی کسب گزارش و اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ اندیمشک مبنی بر اینکه فردی با جعل اسناد و تحت عنوان مامور برخی از یگان‌های نیرو‌های مسلح، در پوشش فروش خودرو‌های مصادره اقدام به فعالیت و کلاهبرداری می‌کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

شهبازی با اشاره به اینکه تعدادی از شکات و مالباختگان نیز شناسایی شده‌اند اظهار کرد: دربررسی‌های انجام شده تاکنون متهم مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال وجه حاصل از کلاهبرداری کسب کرده است.

فرمانده انتظامی اندیمشک با بیان اینکه از مخفیگاه متهم تعدادی اسناد و مدارک امنیتی جعلی، تصاویری با لباس‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی کشف گردید، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

محموله تخمه آفتابگردان قاچاق به بازار نرسید

سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز گفت: ماموران پاسگاه جایزان شهرستان امیدیه با کنترل دقیق محور مواصلاتی بهبهان -رامهرمز یک کامیون باری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او ادامه داد: دربازرسی از کامیون توقیفی مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم تخمه آفتابگردان قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: کارشناسان ارزش بار توقیفی را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۲ متهم دستگیر و یک دستگاه کامیون ایسوزو توقیف گردید که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه اذعان داشت: پلیس باتمام توان با قاچاقچیان ومخلان نظم اقتصادی برخوردمی کندوشهروندان می‌توانندهرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.