رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری و کشف یک قاچاقچی حرفه‌ای با ۱۴۰ کیلو تریاک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیات پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد که متهم به استان‌های جنوبی کشور مراجعه و مقادیری تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده و قصد دارد با یک دستگاه کامیون وارد تهران کند.
سرهنگ بخشنده با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، گفت: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات این پلیس به "کرمان" اعزام شدند.

وی افزود: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به "کرمان"، خودروی متهم در این محور‌های فرعی منتهی به شهر کرمان شناسایی و مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت‌های ویژه موفق شدند، کامیون مذکور را در عوارضی ورودی به شهر کرمان متوقف کنند،تصریح کرد: در این رابطه راننده کامیون دستگیر و در همان بازجوئی اولیه وی به جرم ارتکابی اعتراف کرد.
وی ادامه داد: در بررسی از خودروی متهم ۱۴۰ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار