معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت:دیروز ظهر اعلام مفقودی ۳ نفر در مراتع روستای بنه کمر از توابع فریدون‌شهر به هلال احمر گزارش شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به عملیات جستجوی و نجات دو فرد مفقود شده در مراتع یکی از روستا‌های فریدون‌شهر اظهار کرد: دیروز ظهر اعلام مفقودی ۳ نفر در مراتع روستای بنه کمر از توابع فریدون‌شهر به هلال احمر گزارش شد.

او افزود: بر این اساس بلافاصله پس از اطلاع یافتن از گم شدن سه جوان، عملیات جستجو با دو تیم تخصصی آغاز شد و هلال احمر توانست یک نفر از گم‌شدگان را در محدوده مراتع عالی مکان پیدا کند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه عملیات جستجو از دیروز ظهر تا کنون ادامه دارد، گفت: نیرو‌ها تا پاسی از شب گذشته را مشغول جستجو بودند که به دلیل برودت هوا و بارش برف و عدم امکان ادامه عملیات، جستجو به صورت موقت تمام شد، ولی امروز صبح مجددا تیم تازه نفس در جستجوی آن دو نفر هستند.

او تصریح کرد: ماشین آن‌ها پیدا شده، ولی متاسفانه تا کنون موفق به یافتن آن‌ها نشده‌ایم و طی بررسی نقطه‌یابی تلفن همراه آن‌ها توسط مخابرات، مشخص شد آخرین تماس مربوط به ۲۴ ساعت قبل است و اکنون گوشی‌ها خاموش هستند.

کریمی ادامه داد: آن منطقه بسیار وسیع و پوشیده از برف است، بنابراین هنوز تلاش و عملیات جستجو برای یافتن دو نفر دیگر با وجود شرایط جوی ادامه دارد و امیدواریم هر چه زودتر آنان را سالم پیدا کنیم .


منبع:تسنیم

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.